Bandjes maken aan strapless jurkje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Bandjes maken aan strapless jurkje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-15 00:13

Ik heb geen idee of het mogelijk is maar wie weet komt er iemand met een oplossing :+

Ik heb voor kerstgala op school een strapless jurkje. Vond m helemaal leuk toen ik m besteld had maar nu na een paar weken begin ik erg te twijfelen. Hij staat wel heel mooi, maar de bovenkant is heel kaal wat een ketting ook niet echt oplost. Nu kan ik natuurlijk een nieuw jurkje met bandjes/mouwtjes kopen, maar ik dacht misschien weet iemand iets!
Het klinkt voor mij namelijk heel simpel, gewoon zwarte bandjes eraan maken. Ze hoeven geen steun te geven oid maar t is meer voor mijn eigen gevoel en het oogt dan minder kaal. Maar is dit wel mogelijk en hoe moet ik dat gaan doen?

oh en de volgende keer wordt t uiteraard geen strapless jurkje voor mij :')

Jette

Re: Bandjes maken aan strapless jurkje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 00:15

Als ze puur 'voor de show' zijn moet dat zeker kunnen. Ik zou even langs een stoffenmarkt/winkel of pipoos oid fietsen en daar een rol lint halen in de kleur die jij wilt. Moet met een paar steekjes zo vast te zetten zijn met naald en draad.

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 00:21

Kan heel goed hoor, je kunt ook de ophanglintjes los knippen en er dan als bandjes aan naaien. Of inderdaad met lint wat je mooi vindt.

Bij stoffenwinkels hebben ze vaak hele leuke dingen, en ze kunnen je daar vast verder helpen.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 00:22

Op de markt staat vak wel een stoffenhandelaar. Kun je ook misschien nog een leuk soortje kiezen! ;) Kanten bandje of iets dergelijks. Zoals Jette al zegt: paar steekjes en je bent er. ;)

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 00:23

Zoek op YouTube! Er zijn echt 100 manieren om kleding te pimpen en soms is er een super handige oplossing te vinden en laten ze ook zien hoe het moet..super handig! En misschien dat als je een rustige jurk hebt, je een statement ketting kan dragen om het minder kaal te maken?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-15 08:47

Oh wat too bedankt! Gewoon met naald en draad kan dat dus?

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 09:09

Je kan ook nog n mooie bolero aan doen

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 09:57

Volgens mij kan je eenvoudig bandjes er aan maken.
Bolero, grote ketting, sjaal of stola kan ook.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 10:34

Ik weet haast wel zeker dat er kettingen of hals'banden' ( :+ ) zijn die deze jurk echt niet kaal maken aan de bovenkant :)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 10:36

Dit had ik bij mijn gala jurk, dit heb ik opgelost door een soort 'kraagje'. Dit zat met drukknoopjes(zag je niet) vast aan de voorkant, liep achter mijn hals door en was echt puur als versiering. Dat was echt fijn, alleen die knoopjes is misschien een beetje veel om zelf te doen. Bij mij heeft die boetiek het toen helemaal versteld :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-15 11:54

Een bolero vind ik niet zo mooi en is ook te warm!

Een goeie ketting zoeken is zo vreselijk moeilijk :+ Ik heb heel veel winkels hier in de buurt gehad, maar als ik dan wat leuks zag was het met goud en ik wil absoluut geen goud. Morgen ga ik nog naar de stad, dus dan zal ik mn laatste poging doen haha en anders ga ik het proberen met bandjes ! :D