Wifi internet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

booster

Wifi internet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 11:17

Ik heb een router die voor de draadloos internet zorgt.
Nu willen wij boven ook internet en dit gaat nu door middel van een kabel, Alleen wil ik dit graag draadloos.
Wij hebben al verschillende adopters gehad alleen werkt het niet of heel zwak.

Weet iemand een oplossing hiervoor?

Evt een sterkere router of een bepaalde adopter?

MarliesV

Re: Wifi internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:19

Wifi Repeater aanschaffen, kost maar een paar tientjes en dan ben je gelijk klaar.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:20

Als je computer boven te ver staat om het signaal op te pakken dan kun je een wifi versterker gebruiken om het signaal te boosten. Heb je hier al naar gekeken?

booster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 11:22

Ik zal eens even daar op gaan zoeken.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:25

Is het een vaste computer boven? Of laptop? ALs het een vaste computer is, zou ik toch voor draad gaan.
In je huis kan veel storing veroorzaakt worden door leidingen. Draad blijft dan toch het beste. Als het om een laptop gaat idd wifi versterker/repeater.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:27

Je kunt dan het beste ook boven een Wifi Accesspoint plaatsen. Kabeltje loopt dan van modem beneden naar boven. Daar prik je boven dan je wifi accesspoint in en zorg je ervoor dat jouw draadloze netwerk boven hetzelfde heet als beneden en schakelt je mobiel/tablet automatisch over naar het sterkste signaal in huis. :) Als je boven toch nog bedraad wilt koop je een wifi accesspoint waar je ook kabels in kunt steken. Dan kun je jouw PC/Playstation/Xbox/NAS/laptop nog steeds met draadje gebruiken. Draadje loopt dan van modem beneden naar accesspoint boven en 2e draadje loopt dan van accesspoint boven naar bijvoorbeeld je PC.

booster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 12:08

Ik heb nu een router besteld die sterker is dan ik nu heb en een adopter die ook veel beter is dan we tot nu toe gehaald hadden.

Ik heb een bedrijf opgebeld met het probleem en deze adviseerde dit pakketje samen om boven goede internet te hebben, Werkt het niet dat krijgen ze het pakket weer terug.