Problemen met Van Dijk.. Hoe ver mogen ze gaan? En ik?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Problemen met Van Dijk.. Hoe ver mogen ze gaan? En ik?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 13:05

Ik hoop dat hij goed staat..

Voor school moeten wij boeken, en online licenties kopen bij Van Dijk. Nu heb ik een rekenlicentie gekocht van een jaar. (Dus voor dit hele schooljaar) Een maand geleden stond daarbij dat mijn licentie ging verlopen. Hoe dan? Ik heb contact opgenomen, met de vraag hoe dat zat. Waarschijnlijk zou hij gewoon vernieuwen op de genoemde datum en anders moest ik via het 'schakelbord' contact met ze opnemen.

Van vernieuwen was geen spraken, en mijn rekenblokken waren dus verdwenen. Ik heb toen bericht gestuurd, en nooit wat gehoord. Maandag was ik het wachten zat en heb ik wéér een bericht gestuurd. Dit keer boos, niet vriendelijk meer. Er moet en zou nu een oplossing komen, want inmiddels loop ik 2 (!!!) maanden achter.

Nu krijg ik vandaag reactie van Van Dijk. Of ik even mijn inlog gegevens van school kan sturen zodat ze alles na kunnen kijken voor me. Ze kunnen toch via Van Dijk bij mijn account? Ik wil een foto sturen van het bewijs dat we betaald hebben voor een jaar, maar ik weiger mijn inlog gegevens van school te sturen. Ze kunnen dan overal bij en dit vind ik niet nodig.

Hoe ver mag Van Dijk hierin gaan? En wat mag en kan ik hierin doen? Ik loop nu al ruim 2 maanden achter met rekenen door een behoorlijke fout van Van Dijk. Ik mis nu al 2 maanden, terwijl ik voor een jaar betaald heb, dus wat zijn mijn opties hierin?

De problemen daar zijn om niet goed van te worden, en ben het nu toch wel zat..

Bedankt alvast!

Pauline

Re: Problemen met Van Dijk.. Hoe ver mogen ze gaan? En ik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:06

Wat is het probleem om je inlog gegevens te geven? Waar kunnen zij bij dan? Toch niet bij je mail oid?
Volgens mij willen ze alleen je gegevens van je rekenen?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:07

Heb je ergens een ontvangstbevestiging of factuur waarin expliciet de aankoopdatum staat? Dan gewoon dit plus de gegevens ban je reken account opsturen. Inloggegevens van school hebben ze dan toch niets aan?

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 13:08

Pauline schreef:
Wat is het probleem om je inlog gegevens te geven? Waar kunnen zij bij dan? Toch niet bij je mail oid?
Volgens mij willen ze alleen je gegevens van je rekenen?

Ze kunnen dan overal bij. Bij alles van school. Dit is mijn hele school account. Dus inclusief mijn mail, mijn school opdrachten, persoonlijke gegevens.. Dat vind ik niet nodig..

Celien, ja mn vader heeft die ergens opgeborgen, maar betalingsbewijs etc hebben we gewoon liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:15

Het lijkt me vreemd dat ze jouw inloggegevens nodig hebben, je gebruikersnaam en betaalbewijs zou voldoende moeten zijn toch? Wat een vreemde bedoening.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:17

Is ook niet nodig lijkt mij. Ik had toevallig dit jaar mijn licentiecode van NuNederlands weggegooid, ongebruikt, en na mijn mail kreeg ik direct een nieuwe. Ze vroegen nergens om.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 13:18

Ja dat lijkt mij ook. Ik heb gewoon een account op Van Dijk, dus ze zouden sws aan mijn klant nummer genoeg moeten hebben om mijn bestelling na te kunnen kijken..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:18

Absoluut

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 18:22

Ik heb het zelfde gehad. Ook heel veel gezeur gehad en telkens gebeld. Ook school heeft heel vaak gebeld. En op een geven moment wij met de hele klas. En nu is het opgelost. Je moet telkens via je mail de licenties openen en inloggen.

En je klantennummer is genoeg en je school.