Sapcentrifuge aanschaffen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xLovesPower

Sapcentrifuge aanschaffen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 23:21

Voor mijn goede voornemens voor 2016
Ben ik alvast opzoek naar een goede sapcentrifuge
Alleen er zijn zoveel merken en prijzen dat ik er niet goed uitkom wat een fijne sapcentrifuge is in maken van sapjes en ook een beetje makkelijk schoon te maken is
Ik ben benieuwd welke sapcentrifuges jullie hebben en bevallen ze goed en waarom wel of niet?

Duhelo

Re: Sapcentrifuge aanschaffen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 18:15

mws => HTT

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 22:07

Ik heb er ooit eentje gekocht van Philips. Ding werkte goed maar vond het zo een werk om het telkens schoon te maken met al die pulp dat ik hem heb verkocht.
Nu eet ik maar fruitsla en af en toe een smoothie met de blender

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 20:01

Die van Tefal is echt een aanrader! Is van binnen best degelijk gemaakt en er zitten verschillende zeefjes bij voor de dikte van het sap.
De huidige van Philips is ook goed. Maar als je het écht goed wilt doen (weet niet wat je uit wilt geven), kun je het beste die van Solis kopen. Komt namelijk bijna geen kunststof aan te pas en gaat dus met gemak 20 jaar mee.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 16:48

Ik geef het topic even een schopje :)
Heb je er inmiddels een gevonden, TS?

Ik heb mijn moeder gisteren de sapcentrifuge van de Action gekocht, en nu ben ik van plan om ook eens eentje voor ons zelf te kopen. Die van de action is natuurlijk leuk om te beginnen.. Maar ik hoor over de slowjuicers heel goede verhalen.
Ik ben benieuwd of er echt veel verschil is tussen het Action ding of een duurder merk sapcentrifuge, en of slowjuicers nu echt de meerprijs waard zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 13:04

Hoe duurder een sapcentrifuge wordt, hoe meer RVS en minder plastic er in feite is verwerkt in het binnenwerk. En da's wel een belangrijk dingetje.
Bij slowjuicers is het zo dat de motor niet/minder warm wordt tijdens het proces waardoor je vitamines minder in rook opgaan als bij een sapcentrifuge :j