Brand los

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tivoli schreef:Cayenne schreef:Oh my god, Justin Bieber?
Je kunt alle kanten op inderdaad. Zelfs Oprah zou je kunnen noemen.
Ter verdediging : ik heb de schurft aan Bieber
Maar het was even bedoeld als voorbeeld
Veulen84 schreef:..
Iemand anders die ik op dit moment opmerkelijk vind is Jorge Bergoglio. Ik ben niet katholiek en zelf overtuigend atheïst. Dus misschien is het wat gek om een paus te benoemen als iemand die me opvalt. Maar het ging niet om wie je bewonderde, maar om wie opmerkelijk is. En dat vind ik hem wel. Z'n overtuigende manier om respect te zoeken tussen de verschillende geloven en geloof en atheïsme, z'n betogen tegen armoede, respectloosheid en geweld. Ze wijken af van wat zijn voorgangers deden en ik hoop en verwacht dat hij wel degelijk in het grotere plaatje een verschil zal gaan maken.
eilleen333 schreef:Zelf weet ik het niet zo goed. Ik denk Nelson Mandela of Obama, maar moet zeggen dat er eigenlijk nog niemand is waarvan ik denk: WoW! Wat heb jij een indruk op mij gemaakt zeg!
Narya schreef:Als dat het criterium is dan zou ik gaan voor Malala. Ik vind haar nog een beetje te jong om al door te gaan voor meest invloedrijk oid, maar als er iemand is die indruk maakt op mij dan is het wel Malala, juist vanwege haar leeftijd. Ik wou dat ik mij op haar leeftijd al bezig had gehouden met zulke zware dingen, daar heb ik diep, diep respect voor
Foaly schreef:Veulen84 schreef:..
Iemand anders die ik op dit moment opmerkelijk vind is Jorge Bergoglio. Ik ben niet katholiek en zelf overtuigend atheïst. Dus misschien is het wat gek om een paus te benoemen als iemand die me opvalt. Maar het ging niet om wie je bewonderde, maar om wie opmerkelijk is. En dat vind ik hem wel. Z'n overtuigende manier om respect te zoeken tussen de verschillende geloven en geloof en atheïsme, z'n betogen tegen armoede, respectloosheid en geweld. Ze wijken af van wat zijn voorgangers deden en ik hoop en verwacht dat hij wel degelijk in het grotere plaatje een verschil zal gaan maken.
Mee eens, ik ben als rasechte Protestant echt enorm fan van deze Paus