Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Imre schreef:Afkappen die handel. Iemand die zo over je praat wil je niet in je leven toch? En dat het niet de bedoeling was dat jij het te weten zou komen... Dude!Wat een sukkel. Nummer blokkeren, ontvrienden op facebook, deur niet meer open doen als hij aanbelt.
cooper schreef:Geen excuses of niks, wel boosheid naar die vriendin toe omdat die zogezegd jaloers is en wil stoken.
Als hij zich niet schuldig voelt, geen sorry zegt en meer met zichzelf bezig lijkt dan met het feit dat hij jou pijn heeft gedaan, dan kan hij wat mij betreft opzouten
Kentaro schreef:Imre schreef:Afkappen die handel. Iemand die zo over je praat wil je niet in je leven toch? En dat het niet de bedoeling was dat jij het te weten zou komen... Dude!Wat een sukkel. Nummer blokkeren, ontvrienden op facebook, deur niet meer open doen als hij aanbelt.
Zó mee eens!!
Echt geen energie meer instoppen!!
cooper schreef:( zo is hij fotograaf, en voert hij dus meiden dronken om foto's van hen te nemen, is hij een stuk ouder en een soort van charismatisch persoon dat jonge gebroken meiden aantrekt en de rol van vaderfiguur op zich neemt totdat die meisjes met hem naar bed gaan en emotioneel afhankelijk worden)
cooper schreef:zo is hij fotograaf, en voert hij dus meiden dronken om foto's van hen te nemen, is hij een stuk ouder en een soort van charismatisch persoon dat jonge gebroken meiden aantrekt en de rol van vaderfiguur op zich neemt totdat die meisjes met hem naar bed gaan en emotioneel afhankelijk worden)
Imre schreef:Je hebt het toch wel veilig met hem gedaan he? Anders zou ik nog even een soatest laten doen.
Cayenne schreef:cooper schreef:zo is hij fotograaf, en voert hij dus meiden dronken om foto's van hen te nemen, is hij een stuk ouder en een soort van charismatisch persoon dat jonge gebroken meiden aantrekt en de rol van vaderfiguur op zich neemt totdat die meisjes met hem naar bed gaan en emotioneel afhankelijk worden)
Goh, nee echt een topvent! Een grote toevoeging aan je bestand met waardevolle vrienden!
![]()
Meid, ik ben blij dat je blijkbaar het licht ziet, want dit is een foute vent eerste klas! Dit zaakje stinkt aan alle kanten en ik mag hopen dat die jonge gebroken meiden wel meerderjarig zijn??? Anders zou ik direct naar de politie stappen.