Ik werd zojuist gebeld door een anoniem nummer. Ik neem nooit op met mijn naam als ik anoniem gebeld word. Dus ik hoor 3 x hallo en vervolgens 'Ja ik bel voor polifant(?)' Ze was heel slecht verstaanbaar. Dus ik zeg 'ik heb geen idee wat je bedoeld' vervolgens zegt ze 'Maar jij bent Lisanne toch?' Ik stamel ja omdat ik echt dacht what the banketstaaf.
. Dus ik zeg tegen haar dat ze onverstaanbaar is en dat ik geen idee heb waar ze het over heeft en dus ga ophangen. Ze zegt heel erg twijfelend oké. Beetje raar. Ik kan me niet herinneren dat ik ergens mijn telefoonnummer heb achtergelaten.(behalve bij een actie van River Island dus die heb ik net even gebeld. Die uitslag is nog niet bekend.) Wie herkent zich hier misschien in of weet wat ik in godsnaam hiermee moet?
vind het eigenlijk ook een kwestie van fatsoen
Als het dan een callcentre is zeg ik gewoon dat ik geen interesse heb en wens ik ze een prettige dag. Overigens sta ik in het belmeniet register en word ik uitsluitend gebeld door bedrijven waar ik in het verleden al diensten heb afgenomen die soms een nieuw aanbod willen doen. Blijft het antwoord vaak nee maar die mensen doen ook gewoon hun werk.