Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik begrijp dat je KPN helemaal niks verschuldigd bent maar blijkbaar is er bij hen wat fout in de administratie. Een belletje en het probleem is opgelost lijkt mij! eenitraM schreef:Dat is niet de rekening van kpn. Belletje naar bank en kpn!
Edit; zie dag t vaker voorkomt bij anderen
xMarieke schreef:Storneren en de rekening blokkeren. Hoef jij niet voor te bellen. Hun probleem. Als ze dit als weigering van betaling zien, mogen ze eerst wel eens met een contract aankomen.

dushi88 schreef:xMarieke schreef:Storneren en de rekening blokkeren. Hoef jij niet voor te bellen. Hun probleem. Als ze dit als weigering van betaling zien, mogen ze eerst wel eens met een contract aankomen.
Nou das ook lekker aardig voor je medemens, ik werk zelf bij een groot callcenter waar het ook wel eens voor is gekomen dat iemand 1 cijfer verkeerd had doorgegeven voor het rekeningnr en het dus ook bij een verkeerd iemand afgeboekt werd, diegene belde keurig op en wij konden het foutieve nr verwijderen en contact opnemen met de persoon die wel een contract had.
Voor hetzelfde geldt heeft degene die het contract heeft afgesloten het zelf niet eens in de gaten en zit ie straks zonder digitenne diensten, ja idd niet jou probleem zou je zeggen maar 1 telefoontje kosten je toch niet zoveel tijd/geld
Vjestagirl schreef:Je hebt zelf toch ook door als je een dienst hebt aangevraagd, ontvangt maar niet voor betaald? Daar kun je zelf ook achteraan bellen.
Vjestagirl schreef:dushi88 schreef:
Nou das ook lekker aardig voor je medemens, ik werk zelf bij een groot callcenter waar het ook wel eens voor is gekomen dat iemand 1 cijfer verkeerd had doorgegeven voor het rekeningnr en het dus ook bij een verkeerd iemand afgeboekt werd, diegene belde keurig op en wij konden het foutieve nr verwijderen en contact opnemen met de persoon die wel een contract had.
Voor hetzelfde geldt heeft degene die het contract heeft afgesloten het zelf niet eens in de gaten en zit ie straks zonder digitenne diensten, ja idd niet jou probleem zou je zeggen maar 1 telefoontje kosten je toch niet zoveel tijd/geld
Je hebt zelf toch ook door als je een dienst hebt aangevraagd, ontvangt maar niet voor betaald? Daar kun je zelf ook achteraan bellen.
Werk zelf ook in een callcenter en komt veel voor. Ik zou idd gewoon even KPN bellen, wss gewoon het verkeerde rekeningnummer geregistreerd
dushi88 schreef:xMarieke schreef:Storneren en de rekening blokkeren. Hoef jij niet voor te bellen. Hun probleem. Als ze dit als weigering van betaling zien, mogen ze eerst wel eens met een contract aankomen.
Voor hetzelfde geldt heeft degene die het contract heeft afgesloten het zelf niet eens in de gaten en zit ie straks zonder digitenne diensten, ja idd niet jou probleem zou je zeggen maar 1 telefoontje kost je toch niet zoveel tijd/geld
Verder kun je wel vast het geld laten storneren. Aangezien jij er natuurlijk niet voor hoeft te betalen
xMarieke schreef:Dankje. Zowel werk als privé heb ik meerdere keren contact opgenomen met kpn om fouten door te geven. Bijvoorbeeld omdat ik mails ontvang gericht aan iemand die niet mijn achternaam heeft of omdat ik geld ontvang van kpn, dit na een telefoontje retour stort en het dan weer krijg terug gestort. De maaltje bleven trouwens ook komen, ondanks dat ik meerdere keren had doorgegeven dat deze niet voor mij bestemd waren. Vandaar mijn advies om te handelen zonder contact op te nemen. Heeft niets met ' lekker aardig ' te maken. Maar met meerdere negatieve ervaringen met deze organisatie.
dushi88 schreef:xMarieke schreef:Dankje. Zowel werk als privé heb ik meerdere keren contact opgenomen met kpn om fouten door te geven. Bijvoorbeeld omdat ik mails ontvang gericht aan iemand die niet mijn achternaam heeft of omdat ik geld ontvang van kpn, dit na een telefoontje retour stort en het dan weer krijg terug gestort. De maaltje bleven trouwens ook komen, ondanks dat ik meerdere keren had doorgegeven dat deze niet voor mij bestemd waren. Vandaar mijn advies om te handelen zonder contact op te nemen. Heeft niets met ' lekker aardig ' te maken. Maar met meerdere negatieve ervaringen met deze organisatie.
Dus omdat jij meerdere malen negatieve ervaringen hebt met deze organisatie moeten anderen ook maar gewoon handelen zonder contact op te nemen of het daar opgelost kan worden?
Geef een bedrijf gewoon de kans om het op te lossen, met name in zulke grote bedrijven zitten soms mensen die het allemaal niet zoveel interesseert, slecht? Ja absoluut! maar er zitten genoeg mensen aan de lijn die wel mensen willen helpen en hun uiterste best doen! Spijtig genoeg heb jij dus continu de verkeerde getroffen..
die mag gewoon doen wat ze zelf wilt. Rustig aan