Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
loversyl schreef:Ik ben 23. Heb een mbo 4 opleiding afgerond.
Paard gaat echt niet de deur uit. Dan woon ik liever op straat.
Tijdens die mbo 4 opleiding heb ik erg veel last gehad van migraine aanvallen, dit is tijdens school steeds erger geworden.
Een opleiding daarna kon ik daarom ook niet afronden.
Bij fulltime werken krijg ik dit ook.
Vandaar dat ik parttime wil werken en een avondopleiding volgen zodat ik wel verder ga maar het ook kan volhouden.
Zorgtoeslag heb ik al.
Ik hoef ook niet percee een heel huis te huren haha maar gewoon een plek voor mezelf
Flowery schreef:Ik denk dat het lastig gaat worden, ik ben zelf op mezelf gaan wonen toen ik full time werkte en toen ben ik een paar maanden later werkloos geraakt.
Nu zit ik in de bijstand (en ik hoop hier heeel snel weer uit te zijn) en ik mag in mijn handjes knijpen dat ik zo'n lieve vriend heb en een lieve moeder die mij af en toe financieel bijstaan. Anders had ik weer thuis moeten gaan wonen.
Kom je niet in aanmerking voor een wajong uitkering? Omdat je niet fulltime kán werken?
Cinnepin schreef:Flowery schreef:Ik denk dat het lastig gaat worden, ik ben zelf op mezelf gaan wonen toen ik full time werkte en toen ben ik een paar maanden later werkloos geraakt.
Nu zit ik in de bijstand (en ik hoop hier heeel snel weer uit te zijn) en ik mag in mijn handjes knijpen dat ik zo'n lieve vriend heb en een lieve moeder die mij af en toe financieel bijstaan. Anders had ik weer thuis moeten gaan wonen.
Kom je niet in aanmerking voor een wajong uitkering? Omdat je niet fulltime kán werken?
Geloof me, die krijg je niet zomaar....zeker tegenwoordig niet meer. Dan moet een arbo arts op zijn minst ook van mening zijn datje niet kan werken ( of niet fulltime ) en tegenwoordig is dat bijna alleen maar zo als je voorledig verlamd bent onderhand
Gucci_ schreef:Waarom wil je niet bij je vriend wonen? Woon sinds een half jaar op kamers, nu mis ik mijn familie vaak. Kan erg eenzaam zijn, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Ik zou gewoon bijstand aanvragen, die vult de rest aan geloof ik. Ik weet niet of er verder problemen zijn, maar totdat die opgelost zijn. Rust doet meestal wel goed. Misschien kun je later eventueel vrijwilligerswerk doen.