Tinder, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-15 02:26

Nouja duidelijk. :')
Wie zit er momenteel op Tinder?
Ik kom niet verder als paard, paard en nog eens paard dus ik dacht ik ga maar eens kijken hoe Tinder bevalt.
Niks voor mij, maar wel lekker veilig en ongegeneerd bladeren zonder mensen te beledigen of af te hoeven wijzen. :+
Ik heb nu een paar matches, twee vind ik wel leuk lijkt, dus ik ben benieuwd. :(:)
Hoe ik een real life date overleef weet ik niet, maar dat is zes stappen verder. :D _O-

Hoe bevalt het jullie op Tinder? :)
Ik ben nu vooral de kat uit de boom aan het kijken, ik ben vrij huiverig voor feestbeesten die enkel sex zoeken.

Moderatoropmerking:
Dames, vanuit het moderatorteam een verzoek om bij het plaatsen van posts een beetje rekening te houden met het feit, dat dit een forum is voor alle leeftijden. Al te gedetailleerde posts over seksuele handelingen zijn niet de bedoeling hier op LZP.

Daarnaast nog een opmerking: het is niet de bedoeling om op het forum personen op een negatieve manier te bespreken. Zeker het plaatsen van (herkenbare) foto's of namen, waardoor deze personen vrij gemakkelijk te herkennen zijn, is niet de bedoeling. Zulke foto's of andere (privé-)informatie wordt dan ook verwijderd uit posts. Zouden jullie hierop willen letten? :)

Celine_Famke

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 02:34

Ik heb weleens geprobeerd om op Timder te komen, helaas moet dat via je FB account en mijne pakt m'n FB account niet, waardoor ik niet in kan loggen

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-15 02:43

Daar heb ik gelukkig geen last van..

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 02:58

Ik deed het. Enkele keren gedate onder het motto 'het ergste wat er kan gebeuren is dat ik gezellig wat heb gedronken'.

Stomme is dat het bij de laatste date daar niet bij bleef en we nu iets meer als een half jaar samen zijn. Ja het kan echt :')

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 03:04

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 03:04

Tinder ja. Voor de fun af en toe kan je gewoon lachen om sommige mannen hoe ze aantrekkelijk proberen te zijn. Verder is er nog nooit wat uit gekomen en dat hoeft ook niet.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-15 06:31

Ik ben kansloos ben ik achter. :')
Mijn ex is roemeens, echt een knetterknappe gozer om van te kwijlen maar wel een echte kerel om het zo te zeggen.
Ik heb tussen die honderden mannen nu twee op basis van de foto eruit gepikt.
Drie keer raden.....
...
...
...Juist...
Allebei roemenen. :+ _O-

Ofwel het is duidelijk, ik zal weer een roemeen moeten zoeken denk ik. :')
Ik heb er goede voelsprieten voor geloof ik. :+

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 08:02

Haha uhh 2 dates gehad waarvan de laatste is blijven hangen, waar ik nu mee samenwoon en ons kindje onderweg is.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 08:23

Een vriendin van me is lid geweest van Tinder. Een leuke man leren kennen waar ze helemaal gek van was. Hij wilde rustig aan doen, want was nog niet zo lang geleden gescheiden en was allemaal erg vervelend enzo.
Wel was het maken van afspraakjes met hem lastig. En hij bleef ook nooit zo heel lang. Ze heeft zijn naam toen eens goed door google heengehaald: hij was dus gewoon nog getrouwd. {:)-:(

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 08:55

Ik ben al een jaar samen met mijn vriend van Tinder :Y)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:20

Hier ook een succesverhaal. Via Tinder aan vriendje gekomen. Eerste date was natuurlijk wel spannend, al deed ik al tijden aan internetdaten; dit was een gescheiden man met kind. Niet echt mijn voorkeur, maar vooruit, het klikt goed dus kijken hoe het loopt. Inmiddels vanaf 12 september samen en hopelijk nog lang ;). Dus het kán allemaal best via Tinder, hoe 'triest' sommigen het ook vinden :).

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:23

Tijdje op tinder gezeten.. heb onderhand een vriend (niet van tinder) maar heb er echt geweldige vrienden aan over gehouden, die echt voor mij klaarstaan (en mij niet gedumpt hebben nu ik bezet ben)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:32

Hier ook leuke tindertijd gehad :D Nu al 9 maanden samen met mn tinderlover <3 Echt super leuk :D zag zijn foto's en was gelijk verkocht, na wat appen afgesproken en eigenlijk niet meer zonder elkaar geweest.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:34

Hier ook een succesverhaal hoor; wij wonen ook samen nu.

Tinder is zo triest niet. Ja, er zitten sneue figuren op, maar die kom je ook in real life tegen, dus zo anders is dat niet. Het is een makkelijke manier om met nieuwe mensen in contact te komen en om, al dan niet vrijblijvend, te daten. Hartstikke leuk dus! Ik heb veel contact gehad met expats, niet eens perse om te daten of omdat ik er meer van wilde, maar wel omdat ik het leuk vind om mensen van andere culturen te leren kennen, benieuwd ben waarom ze hier zijn en het gezellig vind om daar een bakkie koffie mee te drinken. (En om mijn Engels te onderhouden hahaha :D)

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:40

Ik heb het ook geprobeerd om dat ik niet verder kom als werken en paard maar wat een vreselijke bedoening.. ik heb al meerdere keren naar mijn hoofd gekregen 'is dat paard van jou op die foto of is dat alleen voor de sier' en dan zeg ik ja en dan 'oke doei'.
Voor de rest had ik best wat leuke matches maar geen van alle begon met praten en als ik dat dan wel deed werd er niet gereageerd. en anders alleen maar schunnige opmerkingen.. nee ik heb niet zulke goede ervaringen met tinder :P

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:42

Ik heb me verschrikkelijk vermaakt met Tinder :)) puur voor de lol, leuk tijdverdrijf en al helemaal samen met vriendinnen aan de bar. :D
Hele sneue types tegen gekomen maar hoe simpel is het ze gewoon weg te drukken. :D ook hilarische gesprekken gehad en zelfs gedate en dat was een ware mislukking. _O- Tinder een poosje verwijderd gehad, na een paar maanden weer geïnstalleerd en binnen een dag een match met mijn vriend. Was blijkbaar een oude bekende, gezellig gekletst, afgesproken en inmiddels 1,5 jaar verder en wonen we samen. Op alle vlakken match made in heaven, dus het kan echt :D
Ik was niet op zoek naar iets serieus, maar je weet dus maar nooit.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:49

Ik heb Tinder gehad.
In de hoop op een succesverhaal :')

Maar ten eerste; bijna alle matches begonnen meteen over seks...
en dan ten tweede; een gezellige date gehad... kom je er voor de 2e date achter dattie seks wil en meer niet...

Euhh nou DOEI :wave:

Dus heb het weer van mijn telefoon afgegooid :o

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:53

Geen succesverhalen hier. Met twee kerels heb ik meerdere keren afgesproken, maar die bleken uiteindelijk niet klaar voor een relatie of reeds een relatie te hebben :')

Mijn beste vriendin had meteen beet na haar eerste Tinderdate. Die zijn nou al bijna een jaar samen :)

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:58

Ik heb mijn vriend via Tinder ontmoet :D
En daarvoor heb ik een aantal leuke date gehad.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:04

Hier ook een soort succesverhaal :D

Heb via Tinder een hele goede vriend (with benefits) ontmoet. Wij waren vanaf het begin allebij duidelijk dat we geen relatie willen.

Onze FWB regeling houden we nu al een half jaar in stand en het werkt perfect voor ons. We kunnen er naast doen wat we willen. Ik kan goed met hem praten en naast de benefits is het echt een goede vriend geworden!

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:25

Voor mij geen Tinder meer want ik heb via Tinder mijn droomvent gevonden waar ik 09-12-2015 mee in het huwelijksbootje stap. Ik zal Tinder dus zeker aanraden! Moet wel eerlijk bekennen dat ik tussendoor twee keer Tinder eraf had gegooid omdat ik soms wel hele rare figuren aantrok maar het Is goed gekomen uiteindelijk! *\o/*

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 17:27

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 17:32

Wat een leuke succesverhalen hier! Ik heb het ook gehad en het is zeker goed tijdverdrijf. Ook in het buitenland is het erg leuk om te doen. Het succes tot een relatie zat er voor mij helaas niet in maar ik heb er wel leuke contacten aan over gehouden!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 09:25

Ook hier succes :Y) wat begon als een grap & een paar dates om 'er weer een beetje in te komen' heeft uiteindelijk een heel leuk vriendje opgeleverd ;) inmiddels 1,5 jr samen!

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 09:45

Moderatoropmerking:
Omdat er een aantal TeM's binnen kwamen, wil ik even wat verduidelijken. Er is inderdaad al een ander topic over Tinder ( [HK] Ik Tinder, jij Tindert, wij Tinderen? ). Dit topic staat echter op HuisKamer (HK). Dat betekent dat ze er ook volledig offtopic mogen kletsen en het dus helemaal niet meer over Tinder hoeft te gaan. Daarom hebben we besloten om HK topics niet als 'dubbel' te zien. Zolang jullie hier ontopic blijven, kan dit topic dus gewoon op LZP blijven staan. :) Wel een bedankje aan degene die getemd hebben, altijd fijn als jullie meedenken!