Kleedje voor de feestdagen en andere gelegenheden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ikkebenhier

Kleedje voor de feestdagen en andere gelegenheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-15 23:16

Wie kan mij helpen met stijladvies? :)
Ik ben op zoek naar en leuk kleedje voor de feestdagen. Ook voor andere gelegenheden zoek ik iets.
Ik heb niet zo veel kleedjes en meestal met de feestdagen doe ik iets aan als een geklede zwarte jeans met een mooie blouse of iets dergelijks.
Ook voor feestjes of een speciale gelegenheid heb ik eigenlijk niet echt iets in mijn kleerkast hangen.
Ik ben niet zo bezig met mode en ben niet zo goed met kledij en make-up enzo.

Maar nu wil ik toch eindelijk eens iets kopen waar ik mee kan pronken met kerstmis en andere gelegenheden.
Wie kan mij stijladvies geven of tips?
Ik zoek iets in de aard van cocktailjurk (geen lang kleed tot op de grond).
Ik heb op internet enkele online sites gevonden, maar ik weet niet of deze betrouwbaar zijn. Ik wil binnekort ook eens naar een winkel gaan met avondkledij, maar eigenlijk weet ik niet zo goed naar wat ik moet zoeken.

Ik ben normaal gebouwd (kledingmaat 38).

Wie kan mij helpen?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:20

Als je nog niet veel ervaring hebt met jurkjes zou ik niet online gaan bestellen, maar inderdaad naar een winkel gaan en gewoon alles passen wat je leuk vindt. Dan zie je snel genoeg wat goed bij je bouw past. Neem iemand mee voor een second opinion en geniet ervan :P
Y
Als je gaat passen wel nette schoentjes/pumps meenemen, schoenen maken echt de outfit af!

ikkebenhier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-15 23:23

Qimm schreef:
Als je nog niet veel ervaring hebt met jurkjes zou ik niet online gaan bestellen, maar inderdaad naar een winkel gaan en gewoon alles passen wat je leuk vindt. Dan zie je snel genoeg wat goed bij je bouw past. Neem iemand mee voor een second opinion en geniet ervan :P
Y
Als je gaat passen wel nette schoentjes/pumps meenemen, schoenen maken echt de outfit af!

oh, dankjewel voor de tip!
ja ik dacht ook dat het niet zo slim was om direct iets online te bestellen..
Maar ik heb echt geen oog voor mode, dus ik zie eigenlijk niet wat staat en wat niet. en wat bij mijn bouw past...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:25

Naar de winkel gaan inderdaad! Was afgelopen weekend in Antwerpen en toen heb ik genoeg jurkjes zien hangen voor de feestdagen!

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:26

maar wat voor stijl zoek je?klassiek?vintage?strak?los?kleurrijk?gewaagd?makkelijk?puur feest of eerder altijd te dragen?....?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:26

Daarom, neem iemand mee om te keuren. Als je een goede winkel hebt zullen ze eerlijk zijn over wat je leuk staat.
Belangrijkste dingen:
- voel je je er prettig in
- zit het comfortabel
- trekt of gaapt het niet :D

ikkebenhier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-15 23:29

tengeltje11 schreef:
maar wat voor stijl zoek je?klassiek?vintage?strak?los?kleurrijk?gewaagd?makkelijk?puur feest of eerder altijd te dragen?....?

Eeuuhhhh...
eerder kleurrijk, en feestelijk (voor feestjes, speciale gelegenheden, feestdagen)
Zo van die jurkjes die strak zijn bovenaan en waaieren onderaan vind ik wel leuk

tengeltje11

Re: Kleedje voor de feestdagen en andere gelegenheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:34

kijk eens op topvintage anders.
een boel leuke jurkjes!

en als je het wat verder durft zoeken,tem morgenavond heeft de officiele site van lindy bop 50% korting.
(qua maten,de maten staan er telkens bij,moet je jezelf gewoon opmeten)

http://www.lindybop.co.uk/sale-c49

Murthul

Re: Kleedje voor de feestdagen en andere gelegenheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 01:15