Ik roep het misschien wat snel, vandaar ook het vraagteken, maar ik heb hier zo mijn vraagtekens bij.
Ik heb iets langer dan een week geleden een hoofdstel gekocht van een bokker, ik wilde dit hoofdstel al heel lang en na een tijdje sparen kon ik hem eindelijk kopen. Ik kreeg telkens ongeveer binnen een uur reactie van deze bokker. Ik heb diezelfde dag nog het geld overgemaakt en heb haar gevraagd mij de t&t code te sturen. Dit zou gedaan worden alleen kon ze ivm haar werk het pakket pas donderdag of uiterlijk vrijdag versturen, ze gaf aan dat ze dan meteen de t&t code zou sturen. Jammer, maar verder geen probleem.
De vrijdag heb ik nog gevraagd of ik hij toevallig al verstuurd was, hier heb ik helaas geen reactie op ontvangen. Toen heb ik zondag nogmaals gevraagd of het pakketje verstuurd was, want hij zou vrijdag verstuurd worden en ik zou de t&t code ontvangen. Helaas weer geen reactie.. Bokker is wel meerdere malen online geweest.
Gisteren heb ik weer een mailtje gestuurd met de vraag waar mijn pakketje blijft, dit heb ik haar ook via de advertentie op marktplaats gevraagd. Helaas weer geen reactie, wel heeft ze de advertenties op gereserveerd gezet (terwijl het geld al langer dan een week geleden overgemaakt is). Verder kreeg ik ook een melding van marktplaats dat ze in het buitenland zou zitten. Gisterenavond zag ik dat ze mijn bokt pb's gelezen heeft maar ik heb weer geen reactie gehad.
Vandaag dus weer een berichtje gestuurd welke ze in een korte tijd gelezen heeft maar wéér geen reactie ontvangen.. Nogmaals maar een pb gestuurd, deze is nog niet gelezen.
Ik heb geen idee wat ik hiervan moet denken, misschien roep ik te snel maar ik krijg hier geen goed gevoel bij