Opgelicht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xWouter

Opgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 23:47

Ik heb geen idee of het hier goed staat, ik hoop het wel!

Ik roep het misschien wat snel, vandaar ook het vraagteken, maar ik heb hier zo mijn vraagtekens bij.

Ik heb iets langer dan een week geleden een hoofdstel gekocht van een bokker, ik wilde dit hoofdstel al heel lang en na een tijdje sparen kon ik hem eindelijk kopen. Ik kreeg telkens ongeveer binnen een uur reactie van deze bokker. Ik heb diezelfde dag nog het geld overgemaakt en heb haar gevraagd mij de t&t code te sturen. Dit zou gedaan worden alleen kon ze ivm haar werk het pakket pas donderdag of uiterlijk vrijdag versturen, ze gaf aan dat ze dan meteen de t&t code zou sturen. Jammer, maar verder geen probleem.

De vrijdag heb ik nog gevraagd of ik hij toevallig al verstuurd was, hier heb ik helaas geen reactie op ontvangen. Toen heb ik zondag nogmaals gevraagd of het pakketje verstuurd was, want hij zou vrijdag verstuurd worden en ik zou de t&t code ontvangen. Helaas weer geen reactie.. Bokker is wel meerdere malen online geweest.

Gisteren heb ik weer een mailtje gestuurd met de vraag waar mijn pakketje blijft, dit heb ik haar ook via de advertentie op marktplaats gevraagd. Helaas weer geen reactie, wel heeft ze de advertenties op gereserveerd gezet (terwijl het geld al langer dan een week geleden overgemaakt is). Verder kreeg ik ook een melding van marktplaats dat ze in het buitenland zou zitten. Gisterenavond zag ik dat ze mijn bokt pb's gelezen heeft maar ik heb weer geen reactie gehad.

Vandaag dus weer een berichtje gestuurd welke ze in een korte tijd gelezen heeft maar wéér geen reactie ontvangen.. Nogmaals maar een pb gestuurd, deze is nog niet gelezen.

Ik heb geen idee wat ik hiervan moet denken, misschien roep ik te snel maar ik krijg hier geen goed gevoel bij :n
Laatst bijgewerkt door xWouter op 24-11-15 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Willemina_L

Re: Opgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 23:48

Meld het even aan een moderator? Sterkte, klinkt vreemd idd.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 23:49

Eventueel een mod van marktzaken even een pb sturen.

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 23:50

Kan je beter een mod bericht sturen die met die bokker contact opnemen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 23:51

Als je een PB stuurt naar een mod van de Markt met daarin alle info + naam van de bokker, dan kunnen zij mogelijk bemiddelen. Succes!

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 23:53

Je kunt ons (de bezwaarcommissie) om een bemiddeling vragen, maar ik zou nu nog even afwachten.

Stuur dan een berichtje naar bezwaarcommissie@bokt.nl of naar mij; justkid. :)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 00:21

je hebt een naam denk ik ontvangen ivm geld storten? is er geen mogelijkheid dat je misschien haar telefonisch kan bereiken ?

Ik weet wel dat mede door sinterklaas er erg veel drukte en vertraging schijnt te zijn met pakketjes

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 00:27

Is het een nieuwe bokker, of al langer actief met veel berichten?

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 00:32

Bedankt voor de reacties! Ik heb een mod al een PB gestuurd en zal nog even afwachten en anders om bemiddeling vragen.

@Mioux
Klopt ja ! Ik ben al aan het googlen geweest maar ik denk dat ze misschien nog bij een van haar ouders woont want ik kan geen telefoonnummer op haar naam vinden. Wel heb ik haar facebook gevonden.

Drukte kan inderdaad het geval zijn maar waarom worden dan mijn mailtjes gelezen maar word er niet op gereageerd? En dan zou ze me juist wel een t&t code sturen kijkt mij.

@zorro
Ze is al een tijd actief op bokt en heeft al vele berichten geplaatst :j

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 09:40

TS heeft inmiddels contact met een teamlid dat haar verder kan helpen, hier plaats ik daarom een slotje.