Heeft iemand enig idee waar ik zaadjes voor tuinkers kan kopen in Rotterdam? Niet online aub, want wil het morgen al kopen en gebruiken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Liannetje86 schreef:Haha ik heb toevallig 2 jaar terug dezelfde vraag gekregen... Hier in Brabant wist ik genoeg dingen, toen ik daar zat, wist ik het ook niet... Uiteindelijk hebben we ze online besteld...
(Ik had voor paps groentetuin wat nodig, zij tuinkers voor het schoolproject van haar zoontje) dus die gewoon mee besteld :p)

AnneJ1995 schreef:Liannetje86 schreef:Haha ik heb toevallig 2 jaar terug dezelfde vraag gekregen... Hier in Brabant wist ik genoeg dingen, toen ik daar zat, wist ik het ook niet... Uiteindelijk hebben we ze online besteld...
(Ik had voor paps groentetuin wat nodig, zij tuinkers voor het schoolproject van haar zoontje) dus die gewoon mee besteld :p)
Haha precies, een schoolproject dat iets te laat is aangekondigd.
Maar goed, op hoop van zegen langs de Stadstuinwinkel!
En anders even improviseren
(Was echt ideaal, op het werk laten aankomen, zij daar de tuinkers uithalen, ik paps sinterklaascadeau
) Enige nadeel: verzendkosten zijn hoog als je alleen tuinkers nodig hebt
Liannetje86 schreef:AnneJ1995 schreef:
Haha precies, een schoolproject dat iets te laat is aangekondigd.
Maar goed, op hoop van zegen langs de Stadstuinwinkel!
En anders even improviseren
Online heb je ze heel snel iig(Was echt ideaal, op het werk laten aankomen, zij daar de tuinkers uithalen, ik paps sinterklaascadeau
) Enige nadeel: verzendkosten zijn hoog als je alleen tuinkers nodig hebt