Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Warboel schreef:Mag je best weten hoor! Ik had een botvergroeiing aan de achterkant van m'n hielbot die m'n achillespees heel erg in de weg zat. Dus ze hebben donderdag een stuk bot weggehaald. Doet best zeer maar kan in ieder geval weer een beetje uit de voeten nu
Nog een kleine tip: ik zie dat je twee posts onder elkaar gezet hebt, je kan ook je eerste bericht nog wijzigen met het knopje aan de rechterkant onder je post waar "wijzigen" staat. Dan hoef je geen twee posts onder elkaar te zetten!
Heerlijk die woordspelingen
) en heb mijn alcoholinname tot 6 consumpties beperkt. Daardoor ben ik heelhuids thuisgekomen.
vandaag zelfs 7 graden in de middag en zonnig, terwijl het een 3-4 geleden -13 was in de middag (en dat is vrij normaal voor deze tijd van het jaar). Erg grappig hoe je zo snel gewend raakt aan de kou. 7 graden voelt zo warm en loop blij in een sweater rond
zelfs met de sneeuw doen ze nog erg hun best
Warboel schreef:Nog een kleine tip: ik zie dat je twee posts onder elkaar gezet hebt, je kan ook je eerste bericht nog wijzigen met het knopje aan de rechterkant onder je post waar "wijzigen" staat. Dan hoef je geen twee posts onder elkaar te zetten!
Citaat:door Nimmy » Vandaag, 00:09
Ik mag van mijn vriendje uit een vliegtuig springen. Droom die uitkomt