ik heb op het moment een prima baan in de horeca maar ben op zoek naar een "extratje". Ik ontwerp graag en ben ook bijna afgestudeerd voor MBO grafisch ontwerpen en ben nu op zoek naar een bijbaantje waar geen verplichtingen aan vast zit zoals bijvoorbeeld bij dreamstime met foto's of infonu met artikelen.
Ik zit een beetje te denken aan wat creatiever werk zoals het ontwerpen van stickers, t-shirt opdrukken, noem maar op, zonder vast te zitten aan verplichtingen. Oftewel, als ik zin heb maak ik wat en upload ik het. Als ik geen zin heb doe ik het niet.
Bestaat zo iets? Thanks!
mag
Geplaatst: 22-11-15 19:55
Zoiets kun je kwijt op etsy.com
Fenrir
Geplaatst: 22-11-15 20:00
Etsy of storenvy, maar dan moet je wel alles zelf maken, verzenden etc. Als je alleen je design wil uploaden en er verder niks aan wil doen kun je sites gebruiken zoals society6, redbubble ed. maar dan krijg je dus wel een stuk minder geld als mensen iets van je kopen aangezien een groot deel naar de website gaat. Die stellen voor de artikelen (t-shirts, mokken, telefoonhoesjes en ga zo maar door) een standaardprijs in en jij kan daar bovenop gooien wat je wil, dat is wat jij dan krijgt. Maar vaak gaat het dan dus maar om een paar euro want je prijzen torenhoog maken verkoopt ook niet veel natuurlijk. Uiteraard moet je het wel nog zien te verkopen, welke site je ook gebruikt