Nu is mijn kruik na jaren trouwe dienst aan vervanging toe. Nu heb ik mijn kruik graag goed warm dus gooide altijd water wat net niet kookte in mijn kruik. Ik heb nooit een gebruiksaanwijzing gehad bij mijn kruik dus wist niet dat dit niet mocht
Maar nu ik dit weet wil ik graag kijken wat andere mogelijkheden zijn. De waterkruik die ik nu heb, heb ik wel eens gevuld met heet kraanwater maar vind hem dan niet warm genoeg. Een kersenpitzak heb ik ook wel liggen maar de geur vind ik niet fijn en ik vind dat die te snel afkoelt. De mijne is na een minuut of 10/15 toch wel lauw.
Nu kwam ik op internet iets tegen over een kruik gevuld met graan en lavendel. Die zou een lekkere lavendel geur afgeven en na 2 minuten in de magnetron zo'n 1 a 2 uur warm blijven. Alleen kan ik geen reviews over deze kruiken vinden. Dus Is er hier iemand die er ervaring mee heeft? Blijven deze kruiken echt zo lang warm? En is de geur beter dan die van een kersenpitkussen?
Ik sta ook open voor andere opties. Zolang het maar lang warmte afgeeft en geen rare geurtjes afgeeft.
is een elektrische kruik en is zelfs veilig en goedgekeurd voor gebruik bij baby's. Ik ben er fan van, 4 minuten in het stopcontact en ik heb een hele fijne kruik die uren warm is en die ik zelf ook gebruik

) en dan blijft hij zeker 2 uur warm.