Apasionata ahoy 2015 wel gaan na parijs!?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

banditlove

Apasionata ahoy 2015 wel gaan na parijs!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-15 21:17

Ik weet niet of het hier goed staat maar wie gaan er nog meer naar apasionata in ahoy? En gaan jullie een beetje met een gerust gevoel na het drama in parijs?

Wij hebben gemengde gevoelens!

lucifertje

Re: Apasionata ahoy 2015 wel gaan na parijs!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:22

Ach joh, vanavond is Qlimax in het GelreDome met 34.000 mensen dat gaat ook gewoon door. Niet jezelf gek laten maken door een stel gekken.
Als je het zelf niet wil niet gaan maar als het echt te link was geweest hadden ze het echt wel afgeblazen.

Seventeen

Gewoon gaan. Je kunt wel overal voor thuisblijven maar dan kom je nergens meer. :)
Praat jezelf geen onnodige angst aan.
Laatst bijgewerkt door Seventeen op 21-11-15 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Gydja

Wat ik me afvraag is wat je connectie is tussen apassionata in ahoy en parijs is? Is het omdat het veel mensen bij elkaar zijn kijkend naar een show? Ik denk persoonlijk dat je er niet al te druk om hoeft te maken ;) Ik vind het heel erg wat er is gebeurd in Parijs maar het heeft geen nut om je zelf bang te maken voor van alles.

Ik ga niet naar apassionata, heb er wel over na gedacht maar ben bang dat ik het te "penny" ga vinden om een of andere reden. Ik ga denk ik naar een andere musical zonder paarden dit jaar.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:23

Gydja schreef:
Wat ik me afvraag is wat je connectie is tussen apassionata in ahoy en parijs is?

Nou dat dus.
Als je je druk maakt om dit soort dingen kun je nergens meer heen.
Gewoon gaan en plezier hebben.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:24

Ik ga dan niet naar Apasionata maar wel naar een ander ding in december, in den haag, en eerlijk..... ik heb er een vreselijk rot gevoel bij

banditlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-15 21:26

Ik bedoel idd ivm dat er veel mensen op een plek zijn. Klopt idd , dan zou je niks meer kunnen doen, maar als je kijkt hoe het in Brussel er nu aan toe gaat tsja... Ik ga wel gewoon ik heb het al betaald dus maar niet met een helemaal gerust gevoel

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:29

Maar Brussel en Parijs zijn Rotterdam niet. Voorlopig denk ik echt niet dat je je druk hoeft te maken. Ik denk echt niet dat Nederland en welke stad dan ook op dit moment interessant genoeg is voor zo'n aanslag en is dat wel het geval denk ik niet dat ze apassionata er uit zouden pikken.

Maar als je je er echt niet goed bij voelt dan moet je niet gaan. Mijn moeder zegt altijd: "bij twijfel niet doen".

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:33

ik zou gewoon lekker gaan

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:34

Gydja schreef:
Maar Brussel en Parijs zijn Rotterdam niet. Voorlopig denk ik echt niet dat je je druk hoeft te maken. Ik denk echt niet dat Nederland en welke stad dan ook op dit moment interessant genoeg is voor zo'n aanslag en is dat wel het geval denk ik niet dat ze apassionata er uit zouden pikken.

Maar als je je er echt niet goed bij voelt dan moet je niet gaan. Mijn moeder zegt altijd: "bij twijfel niet doen".

ik denk ook niet dat deze show en bijvoorbeeld musicals op een "lijstje"staan.

ik denk wel dat Rotterdam (ivm haven) Amsterdam en Den Haag verhoogd risico hebben.

bang zijn is misschien niet nodig maar waakzaam/alert kan zeker geen kwaad, ik heb niet de illusie dat het hier niet zou gebeuren, het kan nu overal gebeuren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:38

Op het NOS journaal van 18 uur gaven ze aan dat er bij 'een dans en paardrijd voorstelling in Ahoy Rotterdam' extra beveiliging is voor en achter de schermen.

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:41

Gewoon gaan! Maar snap je zorgen wel hoor. Probeer je niet te druk te maken

Wij hebben een vlucht naar de VS geboekt en vliegen vanaf Brussel.. ook daar maak ik me niet druk om, ondanks de dreigingen van vandaag. Airport is vandaag ook nog gewoon open

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:44

Lekker gaan! En genieten.
Wat ze juist willen is het openbare leven ontwrichten.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:45

Ik ga niet want geen kaartjes, maar als die wel had gehad was ik gewoon gegaan :)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:46

Gewoon gaan inderdaad!

Ik maak me ook nergens druk om. Ik kom elke dag op Rotterdam Centraal als ik naar school moet. Hoewel stations wel "redelijke" (ik kan even het goede woord niet vinden :') ) plekken zijn waar zoiets dergelijks kan gebeuren, ben ik er echt niet bang voor. Ik denk niet dat het zin heeft om je druk te maken, daar schiet je niks mee op en je wordt er alleen maar banger van.
Ik hoop dat je een leuke avond hebt! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:46

Tja waarom niet gaan? Omdat het eng en gevaarlijk is?
Dan maar veilig binnen op de bank blijven? De kans dat je thuis een dodelijk ongelukje krijgt is vele malen groter dan de kans dat je in een terroristische aanslag belandt.
Gewoon gaan dus en genieten.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:50

Thuis gaan de meeste mensen dood :j probeer te relativeren :) De kans dat je door terrorisme om het leven komt is veel kleiner dan bij een verkeersongeval bv.

Lekker van de show genieten meid! :) leven is te kort om in angst te leven :(:)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 22:34

En toch snap ik het wel hoor!
We zijn gisteravond uit eten geweest, en nadat ik dat gistermiddag gereserveerd had is het toch even door me heen gegaan dat precies een week eerder in Parijs mensen ook op zo'n manier lekker in een restaurant zaten toen het hele drama plaastvond. En we zaten ook nog vooraan bij het raam :') We zijn wel gegaan hoor, maar ik snap dus heel goed dat je even nadenkt bij zulke dingen. Ik had die gedachte vorig jaar al bij de Huishoudbeurs en toen hadden we heel Parijs nog niet gehad...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 22:47

Ik denk dat er weinig mensen zijn die niet even nadenken hoor, dat doe ik ook, maar je kan (mag) je daar niet door laten leiden.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 00:13

Je kan je wel heel bang maken, maar de kans dat je onderweg in de auto een ongeluk krijgt en daardoor overlijd is groter dan dat er daar iets gebeurd.
Mocht het niet veilig genoeg zijn dan zal het zeker niet door gaan zoals het voetbal afgelopen week in DE (in Engeland ging het wel gewoon door)
En op dit moment is er een waarschuwing in Belgie, dus als er iets in NL zal zijn dan was dat ook wel bekend.

Maar dat je er over nadenkt is zeker niet verkeerd, laat alleen je leven er niet door bepalen.