Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat wordt geld lenen bij mijn ouders denk ik dan maar.. upendo schreef:Pfff... Flink vermoeiend.. Heb je uiteindelijk wel al het geld teruggekregen moonsparkle? Gelukkig woon ik alleen dus dat kan niet fout gaan.. Denk ik...Dat wordt geld lenen bij mijn ouders denk ik dan maar..
WendyLotte schreef:Alleen de oude bewonder kan zich uit schrijven op jouw adres. Dat moet gebeuren bij de gemeente. De belasting dienst krijgt zijn gegevens van de gemeente. Als hij/zij zich niet heeft "verhuisd" op papier, heb je dus een probleem.
Dat kan heel lastig worden...
upendo schreef:Wat een rare instelling (letterlijk en figuurlijk)De gemeente 'kan niks met het nieuwe adres, dat moet zij zelf doorgeven'...
Ik had het adres doorgegeven aan mijn gemeente en ze zouden hem gelijk een brief sturen met de mededeling of hij idd verhuisd was en dat hij genoteerd stond als vertrokken zonder bekend adres. MarChak schreef:Zo'n onderzoek naar iemands werkelijke woon- of verblijfsplaats kan flink wat tijd in beslag nemen. Wat Bigone hierboven al schrijft over de toeslagen.
Heb je alleen contact gehad met de belastingdienst of ook met de gemeente (Gemeentelijke Basis Administratie)? Dring er bij de gemeente op aan dat de vorige bewoner echt niet meer op dat adres woont en dat de registratie in de GBA zo snel mogelijk wordt aangepast. De oude bewoner krijgt dan de vermelding onbekend vertrokken en heeft dan zelf een probleem (geen rechten meer), en niet jij.
Maartje1990 schreef:ts weet je zeker dat je niet de dupe bent van die storing die heeft plaatsgevonden? Veel mensen hebben hun toeslagen afgelopen vrijdag niet ontvangen (ik ook niet), deze zullen nu maandag op je rekening staan.