Gemis naar wildvreemde jongen..?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anniek22

Gemis naar wildvreemde jongen..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 20:36

Hee lieve bokkers,

Misschien raar dat ik dit zo online zet maarja. Gisteren was ik tolk bij een groot bedrijf en omdat het 's middags was werd er een taxi voor me geregeld. Deze stond ook keurig op z'n plek te wachten toen ik klaar was en ik kon zo instappen. Achter het stuur zat geen oud bejaard mannetje met een snor maar een leuke vrolijke jongen van een jaar of twintig. Na een paar minuten toch beetje praten met elkaar. Ik was binnen 25 min op de bestemming en ik zou weer door hem worden gehaald na 1,5 uur. Toen begon het eigenlijk dat ik me erop begon te verheugen dat ik weer met hem in de taxi zou zitten en híj me naar huis zou brengen. Na 1,5 uur getolkt te hebben mocht ik weer naar huis. De weg naar huis hebben we weer samen gepraat en ik moet zeggen dat het wel heel gezellig samen was.. Toen ik eenmaal thuis uitstapte en hem gedag zei voelde ik meteen weer een soort pijn in de zin van "jammer, hij gaat weer weg..". Ik heb de hele avond gisteren zitten denken. Hij had me verteld dat hij de baas was van z'n eigen bedrijf en dat hij 19 was.. Ik vond 19 prima passen met een 15-jarige ;) zelf schatte hij mij ook al veel ouder dus hij keek me even doordringend aan toen ik zei dat ik pas 15 ben.
Nu is gewoon het probleem dat ik eigenlijk steeds vaker me alleen voel. Ik heb een vader die in het buitenland woont zo'n 1000 km verderop, een moeder en stiefvader waar ik het niet helemaal mee kan vinden en een vriendin maar dat contact is ook een beetje verschillend. Die hartsvriend/hartsvriendin heb ik gewoon niet.. Ik weet niet wat er dan vandaag gebeurde maar toen ik hoorde dat mijn verzorgpaard "uitgeleend" werd aan een andere eigenaar die haar paard in dezelfde wei in pension heeft staan werd ik meteen jaloers, maar echt ook heel pissig. Misschien heeft dit gewoon te maken met dat ik 15 ben maar ik zit nu al een hele poos zowat ongelukkig te zijn en nog meer alleen te voelen. Ik mis al heel een vriend of vriendin en ooit een vriendje hebben is gewoon bijna een droom. Twee armen die me even vasthouden..
Op school zit een jongen in m'n klas die ik al 2,5 jaar heel leuk vind en iets beter ken, maar verder.. De jongen uit de taxi is 19 en heel aardig (misschien zijn alle taxi-chauffeurs dat wel :)) maar ik weet niet eens zijn naam, ik ben zo vreselijk laf op dat gebied dat ik eerst 5 min moed moest rapen voordat ik hem iets überhaupt ging vragen. Ik ben gewoon bang om te falen, kwijt te raken, verliezen.. Misschien wel afgewezen te worden..

Ik zit nu op het moment gewoon erg te dubben wat ik nu zal doen. Even opvrolijken lukt niet goed en even naar Elst rijden en jongen bezoeken is ook niks ;) ik weet z'n naam en adres natuurlijk niet haha. Aan de andere kant ben ik al voor mijn doen al lang op de ene jongen uit de klas. Soms komen er sites voorbij voor jongeren waar je mee kan praten en bijna liefde op kan laten bloeien maar ik ben daar ook beetje voorzichtig mee. Ben namelijk al wel eens aangerand geweest en dat blijft toch hangen. Voor sommige grote jongens ben ik gewoon bijna bang en bij een 19-jarige weer niet ohohoh...

Het is waarschijnlijk een wirwar aan gedachtes en verhalen geworden maar ik wou het gewoon even kwijt. Misschien is dit hele eenzame gedoe wel normaal voor m'n leeftijd, ik weet het niet.. Maar díe vriend, díe ene waar ik alles mee kan delen heb ik gewoon niet en daar snak ik bijna naar, het is gewoon zo alleen altijd.. Ik wil niet zielig overkomen, het is gewoon ven moeilijk omdat ik nog nooit zowat verlangen en gemis heb getoond en bovendien gevoeld voor een jongen die ik gewoon niet goed ken. Ik heb aan dat bedrijf waar ik ging tolken gevraagd welke firma ze gebruikten maarja verder kom ik natuurlijk niet..

Hebben jullie tips..?

Ps. Ik heb wel even nagedacht of ik dit wel zou schrijven of niet maar heb dus wel besloten dit gewoon te doen. Erger kan vast niet ;)

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 20:45

Ik snap wel dat je behoefte hebt aan liefde...of het nu een relatie is of vriendschap.

Als je die jongen zo leuk vind, kan je toch contact opnemen met dat bedrijf?
Misschien vind jou ook wel heel leuk.
Het was toch gezellig?

Edit; ff nieuwsgierig maar welke taal vertolk je?
Apart dat je dat doet op zo een jonge leeftijd?!

Anniek22

Re: Gemis naar wildvreemde jongen..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 20:51

Heheh ik tolk Nederlands -engels - noors of Noors -nederlands. Heb 13 jaar in noorwegen gewoond en ben native speaker dus soms ingehuurd via kennisen of de collega van haar van zijn broer etc..:)

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 20:52

Ik heb trouwens wel als voordeel dat ik vaak ouder geschat wordt, betekent dat ze het meestal niet vervelend vinden dat er een 18-jarige naast hen staat te tolken ipv iemand die eruit ziet als 12..;)

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 21:00

Oh ok interessant zeg...

Maar die jongen die je zo leuk vind, wat voor bedrijf heeft ie dan? Aangezien hij ook die taxi reed...

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 23:29

Hij is de baas bij zijn eigen taxibedrijf. meer weet ik niet echt..

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 23:32

Bel maandag het bedrijf op die de taxi heeft geregeld. Zeg dat je iets kwijt bent, en vermoed dat
je het in de taxi hebt laten liggen.

De rest ligt dan bij jezelf

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 23:39

Heb niet echt tips voor je. Maar herken het heel erg. Had ik ook twee keer gehad, na een keer afspreken met iemand en dan meteen al diegene erg missen...Dus raar is het niet :D

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 23:43

Maar ik heb dus nooit met hem afgesproken, het was gewoon puur toeval.. Ik heb misschien zo'n uur en 10 min met hem 'doorgebracht..' maar dan toch missen he, dit is voor mij dan echt de eerste keer dat ik het zo erg heb, en eerste keer dat het bij een 'vreemde' is..

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 23:46

IND probeer t bedrijf te bellen. Enige wat ik vreemd vind aan t verhaal hij is pas 19 en nu al eigen taxibedrijf? Of werkt hij voorzich zelf alleen? Dan kan t wel .

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 23:52

Iedereen wil liefde, das alleen maar menselijk hoor!

Of je dat bij een wildvreemde man/jongen gaat vinden is weer wat anders natuurlijk. Misschien vind hij je ook leuk maar misschien ook wel niet. Een goede taxi chauffeur is erg aardig tegen al zijn klanten.

Waarom probeer je niet op andere plekken wat meer contacten te krijgen. Bijvoorbeeld bij een hobby of club.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 23:54

Zijn vader had een taxibedrijf en hij heeft dat overgenomen. hij runt het nu zo'n half jaartje.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 23:54

Dankjulliewel trouwens :) <3

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 00:02

Probeer het bedrijf te bellen. Niet geschoten is altijd mis. ;)

Wel hoop ik dat je geluk in jezelf gaat vinden en ook in andere dingen. Je moet geluk niet bij iemand anders stoppen. Dit heb ik ook mee gemaakt toen ik niks had behalve een vriend. Toen hij eenmaal weg was had ik niks meer. Ik wil niet dat jou dit ooit overkomt. Dus probeer geluk in jezelf te vinden en dat is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het. Misschien is dit off-topic maar ik vind het verschrikkelijk om te lezen wanneer iemand ongelukkig is.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 00:02

smurfje schreef:
Bel maandag het bedrijf op die de taxi heeft geregeld. Zeg dat je iets kwijt bent, en vermoed dat

En als hij dan aan komt rijden, en vraagt "wat was je dan kwijt?"
Zeg je "Mijn hart, allerliefste"

En dan spring je achterop zijn witte taxi en rijden jullie samen naar de horizon.

Oke, maar nu even serieus :')

Nee heb je en ja kan je krijgen, gewoon contact zoeken dus :P

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 00:12

Uit ervaring, als iets heel speciaal voelt of heel heftig binnen komt dan wordt dat gevoel vaak gedeeld door de andere persoon. Ik zou je dus zeker aan willen moedigen om toch contact met hem te zoeken. Internetresearch kan (als hij een eigen bedrijf heeft dan geloof ik niet dat het moeilijk is om zijn naam te achterhalen via google en daarna facebook ;)) maar het is veel logischer en minder ongemakkelijk om inderdaad dat bedrijf rechtstreeks te bellen. Als jij er zo van onder de indruk bent, dan zou het zonde zijn als je er niets mee doet. :)

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 00:12

MayDayParade schreef:
smurfje schreef:

En dan spring je achterop zijn witte taxi en rijden jullie samen naar de horizon.

Ik mis de vind ik leuk knop haha :p

Maar idd, als je echt wil moet je in contact met hem kunnen komen. Stond de naam van het taxibedrijf niet op de auto?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 08:26

MayDayParade schreef:
smurfje schreef:

En dan komt Robert ten Brink met een fanfare om de hoek die 'All you need is love' speelt.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-15 09:56

Hahaha Dankjulliewel jullie bezorgen me een goede ochtend :) zijn witte auto was echt alleen maar wit met een borje taxi op t dak en een blauw kenteken. Verder niks dus..

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 15:04

Anniek22 schreef:
Hahaha Dankjulliewel jullie bezorgen me een goede ochtend :) zijn witte auto was echt alleen maar wit met een borje taxi op t dak en een blauw kenteken. Verder niks dus..

Wie heeft de taxi voor je geregeld? Daar even navragen, desnoods doen alsof je interesse hebt om hem nogmaals in te huren.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-15 20:30

Haha dat bedrijf heeft de taxi geregeld. Heb ze het al gevraagd en als ik ooit nog een taxi nodig heb bel ik ze sowieso ;) maar dan weet ik iig wie het is en hoe hij heet ;)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:02

Als je zn naam toch hebt kan je hem misschien op facebook toevoegen? :)

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-15 21:49

Ik heb net antwoord van het bedrijf waar ik ging tolken. Bleek het 'gewoon' een bedrijf te zijn waarvan alle taxi's in Arnhem zo wel ongeveer heten dus heb na even denken toch maar besloten om het contactformulier in te vullen en te vragen of ze het taxibedrijf waren.. nu wachten op antwoord dan maar.. Ik vind het zelf echt superspannend, gewoon bang dat ze me gaan opbellen ofzo..? Pff ik en vreemden bellen en missen t is allemaal niet zo makkelijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:58

Je bent verliefd ts! <3

Lekker van genieten, wat er ook volgt.

Je kan altijd contact opnemen met zijn bedrijf. Trek je stoute schoenen gewoon een keer aan. Ik zou niet te veel focussen op je eenzaamheid etc. Gewoon proberen genieten van dit leuke gevoel.

Het is trouwens heel normaal op die leeftijd dat je op 2 jongens tegelijk verliefd bent. Niet te veel over piekeren, het is gewoon leuk :)

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-15 22:22

Okee. Dankjewel... Het is alleen bijna vreemd dat ik naar mezelf kijk en opeens nieuwe gevoelens ontdek, gemis naar een vreemde jongen dus. Ik zit op het moment in een dip en daar moet ik uit zien te klimmen. En dat probeer ik... Als ik eruit ben kan ik de eenzaamheid aminder vaak gaan voelen, focussen op leuke dingen, de glinstertjes..