Ik ben op zoek naar beginnende paardenfysiotherapeuten, osteopaten, hoefsmeden, lymfe-drainaige therapeuten, dierenartsen, radiologen/echografisten. Eigenlijk iedereen die zijn beroep heeft gemaakt van iets dat met paard en gezondheid te maken heeft en zich graag wil onderscheiden in deze sector.
In samenwerking met http://www.anatomy-physiotherapy.com/ ben ik een website aan het ontwikkelen waar de laatste wetenschappelijke ontwikkelingen op het gebied van paarden gezondheidszorg/wetenschap/geneeskunde makkelijk is terug te vinden voor professionals in deze sector. De naam van de website staat nog niet vast, maar zal waarschijnlijk EQUINE SCIENCES of EQUINE MEDICINE worden.
Mocht je geinteresseerd zijn in een samenwerking of wil je meer informatie stuur me dan een pb!
Wat heb je dan in gedachten? Momenteel heb ik er de tijd niet voor (nog 1,5 jaar studeren en dan ben ik paardendierenarts), maar heb evt wel interesse in een dergelijke site. Is het dan voor practici of meer voor de eigenaren? En evidence based, of alles wat interessant lijkt?