Kijk hoe mooi

Liet mijn budget het even gewoon niet toe, want... Ik moet dingen voor andere mensen kopen. Zaterdag verjaardag van mijn nichtje, zondag mijn broer, Sinterklaas komt eraan, kerst.. Dus nu ben ik weer op zoek naar een winterjas voor mezelf, maar dan met een lager budget. Snif snif.
Herkenbaar? Dat je de perfecte jas hebt, of kledingstuk, maar het prijzenkaartje is wat minder perfect?
Nu wil mijn broer ook heeel graag een nieuwe winterjas, na 3 jaar te hebben gedaan met wat hij heeft. Hij is zondag jarig en zijn vriendin en ik en mijn vader delen samen de kosten van een winterjas, zodat hij een wat duurdere kan uitkiezen.
Maar wij lopen helemaal stuk op het vinden van de perfecte jas voor hem. Zijn eisenpakket is zo groot.
Dus ik wil graag de hulp in schakelen van de speurdetectives van bokt. Help mij DE jas te vinden voor mijn broer. We zijn serieus al dagen bezig met googelen, op alle kleding websites kijken.. En mijn broer is er al weken mee bezig. Hij heeft ooit iemand zien lopen met DE jas en hij wil precies dat wat het was, maar helaas.
- Budget liefst tot 150,- maar als het echt de perfecte jas is dan mag het oplopen naar 200/250,-.
- Trenchoat achtig iets
- Lang
- Muts met bontkraag (wel nepbont), maar een muts zonder bont mag ook, want dan naaien we er zelf een bontkraag op.
- Grijs
- Getailleerd
- Niet van websites die hun kleding uit China halen.
De kleur mag anders zijn dan grijs, dat is een eis waarmee gespeeld kan worden. Ook de trenchcoat, mag anders zijn, als de jas maar lang is. Stof geen eisen over, zolang het maar geen vuilniszakken jas is zoals wij dat noemen.
Even een voorbeeldje. Zoiets als dit, maar dan liefst grijs natuurlijk. Helaas komt deze van Aliexpress en tot nu toe alle jassen die een beetje in mijn broers pakketje pasten, komen van China, en dat vertrouwen we simpelweg niet.

En deze link, daar vind hij alleen het patroon en de kleur heel leuk van.. Maar lichter, donkerder, minder sterk patroon is ook prima.. en dan natuuurlijk met taille, kraag etc haha.. Dus dit is niet de jas voor hem, maar het patroontje beviel hem..
http://www.asos.com/PullBear/PullBear-W ... gridsize=3
Ow echt, dit is een onmogelijke zoektocht.
"Vind je dit leuk?"
"Nee"
"Oow, die is mooi! Vind je die leuk?"
"Nee, niet echt."
"Waarom niet?
"Heeft een riempje" (dus ook absoluut geen riem of band om de middel dus)
"Zucht oké.. Deze dan?"
"Nee, patroon is lelijk."
Etc etc etc
Hellup?
Wie wil me (ons) helpen? We trekken zowat onze haren uit de kop van frustratie haha. EDIT: Eigenlijk zoekt hij een parka jas met trenchcoat form gemaakt van stof... Lekker moeilijk dus haha
En natuurlijk, hebben jullie zelf ook zo'n moeite gehad met het vinden naar de perfecte jas voor deze winter? En wat heeft je zoektocht uiteindelijk opgeleverd?
(Aub lieve mod, sluit dit topic niet, omdat dit in het kledingtopic moet
. Ik vind het niet echt in het kledingtopic passen, aangezien dat vooral kleding laten zien is, wat je gekocht en gescoord heb, en wat voor leuke setjes je hebt etc.)
ken ook nooit vinden haha
. Mooi. Dan zoeken ik (we) verder haha.