Hoi allemaal ik heb laatst een insecten schnitzel gekocht bij de jumbo van buffalo wormen nu wou ik deze nu zo eten maar lees nu pas dat je het niet mag invriezen. Zou dat een probleem zijn.
Nee alleen niet invriezen is ook mijn eerste keer dus ruikt wel wat zurig azijm achtif
oomens
Geplaatst: 19-11-15 19:20
Staat dat niet standaard op een hoop producten? "Niet geschikt om thuis in te vriezen". Bij mijn weten is dat omdat voedsel officieel maar één keer ingevroren mag worden, wat dus betekent dat die insectenburgers blijkbaar al eens bevroren zijn geweest.
Waarschijnlijk zal opnieuw invriezen ze niet direct dodelijk maken en zal er daarna echt niets met het product aan de hand zijn, maar vanwege allerlei richtlijnen kunnen ze gewoon na een tweede keer invriezen de kwaliteit niet meer 100% garanderen.
SayaJones
Geplaatst: 19-11-15 19:20
Als erop staat dat je het niet mag invriezen zou ik t niet meer opeten als het ingevroren is geweest. Ze zetten het er niet voor niets op
Bij ons in goes lag het bij de gehakt gehakt links en dan rechts boven in de hoek.. in groningen schijnen ze zelfs krekels te hebben zei mijn moeder
Anoli
Geplaatst: 19-11-15 19:36
Hier in de stad hebben ze een notenwinkel en daar verkopen ze ook insecten hoor. Heb al vaker gehoord van insectenburgers Alleen geen ervaring mee, dus geen idee of je ze wel of niet mag invriezen...
As je hem gewoon bakt als altijd en dan stukje proeft TS, misschien merk je dan wel of het nog smaakt of niet? (tenzij je het nog nooit hebt gegeten, dan kan je het nergens mee vergelijken )
Sjolvir
Geplaatst: 19-11-15 19:38
Cookies schreef:
Ja hoor Jumbo heeft verschillende insectenburgers. Ze liggen bij de vleesvervangers.
Denk je vegetarisch hapje te kopen, heb je wormen
loes-freke
Geplaatst: 19-11-15 19:48
Cookies schreef:
Ja hoor Jumbo heeft verschillende insectenburgers. Ze liggen bij de vleesvervangers.
lol bij vlees vervangers, volgens mij zijn insecten ook vlees, oa vel.