Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Foaly schreef:Sorry, maar een brief naar de Tweede Kamer en de inspectie voor Volksgezondheid? Wat dacht je dat die hier tegen kunnen doen dan?
Als die vrouw zo zwaar beperkt is, moet ze toch begeleiding hebben? Wat zeggen die van deze situatie dan?

lifaya schreef:Ik snap er eerlijk gezegd niks van... Ik kan je verhaal niet lezen, het is te warrig opgeschreven dat ik de draad telkens kwijt raak...
Daarbij geen leestekens, geen duidelijke zinopbouw of opbouw van het verhaal... Nee, ik als ADHD-er kan het dan niet volgen, het blijft dan niet hangen. Dus om nou te zeggen "nou kom op zeg, ja het staat vol fouten maar het is ook geen Turks" vind ik een beetje overtrokken. Maar thnx voor de samenvatting...lifaya schreef:No offence maar voor iemand met een concentratiestoornis zijn dit soort "warrige" en "hak op de tak" verhalen zeer moeilijk om te volgenDaarbij geen leestekens, geen duidelijke zinopbouw of opbouw van het verhaal... Nee, ik als ADHD-er kan het dan niet volgen, het blijft dan niet hangen. Dus om nou te zeggen "nou kom op zeg, ja het staat vol fouten maar het is ook geen Turks" vind ik een beetje overtrokken. Maar thnx voor de samenvatting...
Iig vind ik het persoonlijk dan apart dat geen enkele instantie helpt. Hoe dusdanig is deze mevrouw beperkt? Want als ze onder begeleiding woont dan zou er toch echt wel een persoon zijn met wie zij kan praten en die haar in deze situatie goed zou kunnen helpen/begeleiden.
lifaya schreef:Als niet ADHD-er ben ik al na drie zinnen ofzo afgehaakt. Inderdaad een rot verhaal, maar vooral om te lezen. Ik kan er geen touw aan vastknopen.No offence maar voor iemand met een concentratiestoornis zijn dit soort "warrige" en "hak op de tak" verhalen zeer moeilijk om te volgenDaarbij geen leestekens, geen duidelijke zinopbouw of opbouw van het verhaal... Nee, ik als ADHD-er kan het dan niet volgen, het blijft dan niet hangen. Dus om nou te zeggen "nou kom op zeg, ja het staat vol fouten maar het is ook geen Turks" vind ik een beetje overtrokken. Maar thnx voor de samenvatting...