Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Margee schreef:Welke bedoel je dan? Ik kijk op UK, com en de.....
Com heeft natuurlijk de meeste keuze in western.
Goede tips zijn altijd welkom!
speurneusc schreef:douane kosten zijn heel erg verhoogd gezien de dreiging dat er misschien een bom of iets in kan zitten, vroeger namen ze het niet zo nauw met kleine pakketjes en enveloppen, maar tegenwoordig is een kleine envelop soms gevaarlijker dan een grote doos. Dus de checks zijn verzwaard.
Kiki1995 schreef:Wat ik ook vaker zie bij ebay is dat ze het product heel goedkoop aanbieden en als je dan naar de verzendkosten kijkt dat die in eens toren hoog zijn en je zo alsnog in de zeik genomen wordt als je niet goed oplet.
Paardenspullen heb ik nog nooit goedkoop gezien op ebay.. dus op dat vlak kan ik je niet verder helpen.
kamsel schreef:Kiki1995 schreef:Wat ik ook vaker zie bij ebay is dat ze het product heel goedkoop aanbieden en als je dan naar de verzendkosten kijkt dat die in eens toren hoog zijn en je zo alsnog in de zeik genomen wordt als je niet goed oplet.
Paardenspullen heb ik nog nooit goedkoop gezien op ebay.. dus op dat vlak kan ik je niet verder helpen.
Klopt, dit doen ze zodat ze minder hoeven af te dragen aan ebay. Plus dat ze natuurlijk bij sorteren op prijs gunstiger uitkomen.

Sammie schreef:Margee schreef:Waarom is het topic eigenlijk verplaatst? Het gaat over westerntack (wat toch vaak in de USA wordt aangeschaft).
Volgens mij is de kern van je vraag toch de Amerikaanse verzendkosten van ebay.