Stageonderzoek; opzoek naar stagiaires

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Limitless

Stageonderzoek; opzoek naar stagiaires

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 12:53

Hoi Allemaal,
Ik hoop dat ik het hier goed heb geplaatst.
Momenteel ben ik bezig met mijn stageonderzoek waarbij ik stagiaires om hun mening vraag. Ik zou graag willen weten hoe jij als stagiaire denkt over je stage.

Je gegevens zijn anoniem!

Alvast bedankt voor het invullen!

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=249958

Eleionomae

Re: Stageonderzoek; opzoek naar stagiaires

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:29

WWW-->STW

eestheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:37

ingevuld!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:38

Echt anoniem zijn je vragen niet, daarom heb ik besloten hem niet in te vullen. Van je eerste vraag kun je beter maken in welke sector je loopt. Het precieze bedrijf maakt voor jou niks uit. Ook zijn je vragen echt veel te open, wat je wil horen zijn antwoorden die een beetje overeen komen zodat je kunt vergelijken.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:40

Hetzelfde als smurffie, vind het niet anoniem als de naam van het bedrijf gevraagd wordt. Daarom ben ik gestopt met invullen.

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:49

Ik heb em ook ingevuld!

Wel wat op- en aanmerkingen:
- let op je spelling, er zitten een aantal fouten in de enquete
- je zegt wel dat de gegevens anoniem zijn, maar je moet wel je stagebedrijf invullen, wat het heel makkelijk maakt eventuele gegevens te achterhalen. Ik heb dus het type bedrijf ingevuld. Misschien is het makkelijker daar duidelijker in te zijn.
- bij opleidingen: bedoel je welke opleiding je nu volgt of welke vooropleidingen je hebt? Dat is me niet helemaal duidelijk, ik heb dus gekozen voor de opleiding die ik deed tijdens mijn stage.
- alles is in de verleden tijd, daardoor lijkt het alsof je je alleen richt op mensen die ooit stage hebben gelopen ipv mensen die nu stage lopen. Ook zorgt het voor verwarring bij zaken als het punt hierboven.
- Na de vraag over of het duidelijk was wat het stagebedrijf van je verwachtte vraag je waarom. Ik vond dit een heel onduidelijke vraag. Het lijkt me nogal logisch waarom je dit doet..

Hoop dat je hier iets mee kunt :)

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:50

Laurahh schreef:
Hetzelfde als smurffie, vind het niet anoniem als de naam van het bedrijf gevraagd wordt. Daarom ben ik gestopt met invullen.

Precies dit!
Ik loop stage op een middelbare school, maar heb de naam ook niet bekend gemaakt ivm anonimiteit. Heb daarom gewoon 'middelbare school' ingevuld.

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:52

Ik ben het ook eens met bovenstaande

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 14:04

Ik ga ook mee met Smurffie. Om die redenen heb ik hem ook niet ingevuld. Mocht je je vragen nog wijzigen, vul ik hem alsnog graag voor je in!

Mjelle_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 14:04

Ingevuld, je enquête is alleen niet heel duidelijk. Mag iedereen hem invullen of heb je een bepaalde groep respondenten voor ogen? Ik werk bijvoorbeeld in de zorg, de vraag naar een werkplek met computer past hier niet echt bij.

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 17:40

Bedankt voor alle reacties en het invullen!
Er wordt verder niks gedaan met het bedrijf; ik heb ook oud stagiaires gemaild met de vraag het in te vullen, vandaar dat er naar gevraagd wordt. Ik neem verder met geen enkel bedrijf contact op en als je het niet wilt invullen, kun je een streep neerzetten. Verder gaat het over een algemene stage ervaring en wordt er rekening gehouden met opmerkingen. Ik moet uiteindelijk een stagebeleid gaan schrijven dus ik wil van zo veel mogelijk personen weten hoe zij hun stage hebben ervaren en wat zij als verbeteringen etc. zien.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:10

"* Had je een eigen werkplek met vaste computer bij het bedrijf waar je stage liep?"

Ik mis hierbij de optie om ervoor te kiezen dat ik geen vaste werkplek / computer of laptop nodig heb voor mijn stage..

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 09:05

Ingevuld :)