Help! Sint verrassing voor vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Smudge

Help! Sint verrassing voor vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-15 20:55

Mijn vriend is pas tijdens zijn tienerjaren in Nederland komen wonen en heeft nooit Sinterklaas gevierd.
Nu weet hij wel hoe of wat, maar het leek me zo leuk om een verrassing voor hem te bedenken zodat hij ook een beetje Sinterklaas magie mee krijgt dit jaar.

Echte grote kado's doen wij dus met Kerst, maar ik kan wel een Sinterklaas budgetje vrijmaken natuurlijk.

(Het is jammer dat er geen Sinterklaas organisatie voor volwassenen is die op 5 December een zak met kado's voor je deur neerkwakken (met luid gebons op de deur natuurlijk).
Kadootjes voor jezelf kopen is natuurlijk wat minder magisch.)

Maar goed, wie kan mij helpen met een leuke verrassing of leuk idee om op 5 December te regelen voor mijn vriend?

Surprise met vrienden valt af, die hebben allemaal kinderen en willen natuurlijk wat met hun kindjes doen op 5 December.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:58

Ik zou zelf wat cadeautjes kopen en in een zak stoppen met wat strooigoed enzo. En dan vragen aan je buurman of hij wil kloppen en de zak voor je deur gooit :D

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:00

Gewoon een paar kleine cadeaus kopen en in een jutenzak. En dan de buurmam/vrouw/whatever strikken om lekker veel kabaal te maken en de zak voor de deur te droppen :))

Smudge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-15 21:40

Froukje schreef:
Gewoon een paar kleine cadeaus kopen en in een jutenzak. En dan de buurmam/vrouw/whatever strikken om lekker veel kabaal te maken en de zak voor de deur te droppen :))

Dat idee had ik al, maar binnen 5 minuten is natuurlijk alles open getrokken en is de fun eraf.

Froukje
Forever young

Re: Help! Sint verrassing voor vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:46

Sja, dat was hier ook altijd zo. Of we nou met 2 of 6 man waren, cadeaus open en klaar. Echt uitgebreid is pakjesavond zelf natuurlijk niet.
De laatste jaren hebben we er dobbelstenen bij gepakt, wie zes (of in geval van 2 stenen 12) had gegooid mocht een pakje pakken. Dan ben je zo de hele avond bezig als je niet zo goed bent met dobbelstenen.