En wat doe je dan? Ik heb geen idee hoe ik moet flirten, hoe ik merk of hij me leuk vind of niet, hoe ik uberhaupt een jongen voor me win (ik heb nog nooit een relatie gehad).
Bij toeval zit ik met 3 vakken naast hem, de ene keer kan ik wel met hem lachen of een leuk gesprek hebben, de andere keer issie wat kortaf.
Ik heb zijn nummer, maar we appen nooit. Mijn nichtje kwam met het geweldige plan om hem wat raars te appen zodat ik kon zeggen: sorry, nichtje heeft m'n telefoon gestolen... en dan verder praten. Helaas stopte het daar, maar hij kwam de volgende dag wel naar me toe, lachend, iemand had je telefoon gestolen geloof ik. Weet niet of ie door had dat ik erna tegen hem praatte

In december heb ik een schoolgala en het lijkt me leuk om met hem te gaan, maar hij laat geen duidelijke tekenen zien en ik durf hem niet zomaar te vragen.
Dus nu de vraag aan mensen die hier meer van weten (en geen asperger hebben en dus makkelijker om de 'sociale wetten' te begrijpen)...
Hoe zouden jullie nu verder gaan?
jammer maar helaas. Alleen gaat het verliefdheids gevoel niet weg!
ik vind ook een jongen leuk uit mijn klas maar durf niets
ik zou het persoonlijk niet overhaasten door hem meteen al voor het gala te vragen, maar wat rustiger te werk gaan haha. Ik spreek overigens wel uit ervaring (met succes)!