Wie gaat hem nog meer verwelkomen in Meppel? 
Handige informatie: http://sinterklaasmeppel.nl/
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wie gaat hem nog meer verwelkomen in Meppel? 

Maarrr dit jaar geen zwarte piet meer, dus ik zit er helemaal klaar voor. Pepernoten zijn in huis, de tv is gereserveerd en ik heb er helemaal zin in

Ik ben die meid met die twee kindjes bij d'r. Moet te vinden zijn toch! 
miccamaaike schreef:Ik ben er bij
Vermomd in t zwart... of als schoorsteen, daar ben ik nog niet over uit. Dus zal naar jullie zwaaien vanaf de boot
miccamaaike schreef:In theorie zou het een stil protest moeten worden... maar ik hou mn hart vast hoor... zou toch te sneu voor woorden zijn als een stel idioten een kinderfeest komt verstoren (even los van de hele discussie of piet wel of niet zwart moet zijn)
AmeeenPaisano schreef:Goed opletten of je ons ziet he, Ilona!Ik ben die meid met die twee kindjes bij d'r. Moet te vinden zijn toch!
Vermomd in t zwart... of als schoorsteen, daar ben ik nog niet over uit. Dus zal naar jullie zwaaien vanaf de boot
Wat super leuk dat je met de boot mee mag!
er zijn duizenden kids daar en honderden of duizenden vaders en moeders, just saying
xniieeenke schreef:miccamaaike schreef:In theorie zou het een stil protest moeten worden... maar ik hou mn hart vast hoor... zou toch te sneu voor woorden zijn als een stel idioten een kinderfeest komt verstoren (even los van de hele discussie of piet wel of niet zwart moet zijn)
Ameeen
Paisano schreef:Goed opletten of je ons ziet he, Ilona!Ik ben die meid met die twee kindjes bij d'r. Moet te vinden zijn toch!
Wat super leuk dat je met de boot mee mag!
![]()
er zijn duizenden kids daar en honderden of duizenden vaders en moeders, just saying

Ik heb Paisano nog nooit in het echie gezien geloof ik, of wel paisano? miccamaaike schreef:Ik ben die piet met het roze pak, dus spot mij ook maar even
Ja super leukDoe al van kinds af aan mee, inmiddels ben ik 13 weken zwanger dus ik denk dat het ook m'n laatste jaar wordt dat ik mee doe, maar wel heel speciaal dat het nu de landelijke intocht is!
Knap dat je het nog kan met je zwangerschap! Het zal volgend jaar wel ineens anders zijn om er niet meer als Piet te staan. Maar het zal vast ook geweldig zijn om je eigen kleintje te kunnen zien genieten!Anoli schreef:Teammies herkennen elkaar altijd... soort van superpower ofzo
Nee geintjeIk heb Paisano nog nooit in het echie gezien geloof ik, of wel paisano?
Op Horse Event dit jaar! Maar we hebben elkaar niet gesproken, dus het kan zijn dat je me gemist hebt ja. Paisano schreef:miccamaaike schreef:Ik ben die piet met het roze pak, dus spot mij ook maar even
Ja super leukDoe al van kinds af aan mee, inmiddels ben ik 13 weken zwanger dus ik denk dat het ook m'n laatste jaar wordt dat ik mee doe, maar wel heel speciaal dat het nu de landelijke intocht is!
Oh, dat zou me echt geweldig lijken, al die kindjes blij maken!Knap dat je het nog kan met je zwangerschap! Het zal volgend jaar wel ineens anders zijn om er niet meer als Piet te staan. Maar het zal vast ook geweldig zijn om je eigen kleintje te kunnen zien genieten!
Ach ja ik vind het te leuk dus ik doe gewoon ieder jaar weer mee. Volgend jaar zou op zich nog wel kunnen, dan is de kleine (als alles goed gaat) een half jaar oud en is het toch nog niet leuk om te gaan kijken. Maar daarna wordt het lastiger denk ik. Ach ja... eens moet er een einde aan komen he. Paisano schreef:Anoli schreef:Teammies herkennen elkaar altijd... soort van superpower ofzo
Nee geintjeIk heb Paisano nog nooit in het echie gezien geloof ik, of wel paisano?
Wellus!Op Horse Event dit jaar! Maar we hebben elkaar niet gesproken, dus het kan zijn dat je me gemist hebt ja.

Ariannee schreef:ik kijk het elk jaar op tv.
Dit stukje net gevonden
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2473 ... cebookpage
Ariannee schreef:ik kijk het elk jaar op tv.
Dit stukje net gevonden
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2473 ... cebookpage
Ik typ maar even niks...
De kleinste (3,5) was heel schattig. Ze kent alle liedjes uit haar hoofd, maar vond 'Let it go!' uit Frozen véél leuker. Dus zong ze op alle traditionele muziek haar eigen tekst mee.
We hebben nog gezocht naar Pieten in roze pakjes, maar er liepen zoveel Pieten rond dat we geen idee hadden of we jou ook zagen. Toen Sinterklaas op Amerigo wegreed, wilden wij binnendoor richting het Kerkplein lopen. Maar dat was toen al zo druk, dat het afgesloten was. We hebben toen nog een rondje gelopen en zijn uiteindelijk bij de la Place beland voor wat warme chocomel.
toen sinterklaas op tv van pakjesboot 13 naar de andere boot ging zijn wij weer naar buiten gegaan en toen kwam ie net langs. dus even gezien hoe de boot draaide, daarna heel hard gezwaait en toen de boot door de brug was, hup weer naar binnen om weer verder te kijken op de tv.