Vrijwilligerswerk doen Bonaire

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

femo

Vrijwilligerswerk doen Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-15 13:03

Hoi allemaal!

Ik ga in de zomer 6 weken naar Bonaire om vrijwilligerswerk te doen bij de donkey sanctuary. Ik krijg mijn vriend niet mee. dus nu zoek ik iemand die het leuk vind om ook vrijwilligerswerk te komen lopen daar.

Ezels lopen op bonaire ook in het wild, omdat ze vroeger met de spanjaarden zijn meegekomen.
Nu is het een regelrecht probleem en de ezels hebben last van inteelt of worden aangereden.

Er is een vrijwilligershuisje, van alle makken voorzien. je krijgt een fiets, en je mag een scooter lenen voor in de vrije tijd.

Je eten en drinken betaal je zelf, en je vliegticket is ongeveer 490,- euro.
Je woont anderhalve maand op een prachtig tropisch eiland (voor de mensen die nog nooit in de caribbean zijn geweest)
de eigenaren van de donkey sanctuary zijn nederlands, en superaardig.

je werktijden zijn gewoon 40 uur pw, en je hebt savonds en het weekeind vrij. :)

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 13:08

Wauw gave ervaring! Jammer dat ik geen dubbele lasten kan hebben. Lijkt me super tof! Je vind vast iemand!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 13:10

ik hou je topic even in mijn hoofd! heb sinds gister ook het idee om een keer zoiets te gaan doen, en dit klinkt ook erg gaaf

(had in het programma "Floortje naar het einde van de wereld" een dierenopvangcentrum gezien met apen en ook andere dieren, kon je vrijwilligerswerk komen doen, maar goed, dat is écht een hele reis om er te komen :') ).

Dit klinkt ook gaaf, maar we willen volgend jaar wss ook een huis kopen, dus t is wel duur :x )

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 13:13

Hackie, hier op Bokt, woont op Bonaire. Misschien kun je nog wat info bij haar inwinnen?

meisje_

Re: Vrijwilligerswerk doen Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 13:21

Lijkt me een super gave ervaring! Bonaire is zo mooi! Jammer dat mijn vriend niet wil dat ik zo lang wegga, anders zou ik zo meekomen.
Hackie kun je idd vragen, wy hebben geslapen waar zij werkt.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 13:32

Bonaire is prachtig deze vrouw zat volgens mij ook in een vrouw zoekt boer of iets dergelijks. Kan je een beetje zien om wat of wie het gaat.

bedenk je wel bonaire is schitterend, maar het is best pittig om daar in de hitte 40 uur te werken want het is toch voornamelijk buiten werk. Ze werken daar wel soms in de ochtend en dan weer tegen de avond om niet in de heetste tijd te hoeven werken.