Gebeld worden door vreemde nummers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

liliekska

Gebeld worden door vreemde nummers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 20:52

Hoi,
Ik zit met een klein probleempje, ik werd een aantal weken geleden gebeld door een vrouw die op zoek was naar ene Peter, geen idee wie dat is. Dus ik uitgelegd dat ik niet Peter was, nou werd ik 2 weken terug weer door diezelfde vrouw gebeld omdat ze met Peter wilde spreken, weer gezegd dat ik Peter niet was. Toen werd ik vandaag weer gebel, dit keer door een bedrijf (volgensmij?) die op zoek waren naar Peter! Dit zijn steeds verschillende nummers. Nou vroeg ik me af, hoe zouden al die mensen aan mijn nummer kunnen komen en hoe kom ik hier weer van af?
groetjes Lieke

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 20:59

Toevallig een nieuw nummer?
Dan kan het zijn dat jij zijn oude nr hebt gekregen.
Even je provider bellen is dan de beste optie Denk ik :)

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:00

Misschien kan je het de volgende keer vragen als iemand weer voor Peter belt?
Of even google gebruiken en kijken wat er uitkomt als je jouw telefoonnummer opzoekt.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:03

En straks belt Peter met de vraag of er nog voor hem gebeld is :') (dat geintje heeft mn moeder een keer gedaan met een vriendin, toen ze nog jong waren)

Inderdaad even je profider vragen hoe of wat. Kan best zijn dat ze het nummer opnieuw gebruiken nadat het is 'afgesloten'. Een vriendin heeft dat ook een keer gehad en heeft deze mensen vriendelijk verzocht het nummer dan ook te verwijderen. Na een tijdje hield het vanzelf wel op. (Mocht dat het geval zijn natuurlijk)

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: Gebeld worden door vreemde nummers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:30

Ik word regelmatig gebeld met de vraag wat een tattoo kost, nu blijkt dat een tattooshop in de buurt een telefoonnummer heeft dat maar 1 cijfer verschilt van het mijne. Dat zou bij jou ook aan de hand kunnen zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:10

Leffroi schreef:
En straks belt Peter met de vraag of er nog voor hem gebeld is :') (dat geintje heeft mn moeder een keer gedaan met een vriendin, toen ze nog jong waren)

Ik moest hier zó hard om lachen _O-

Heeft mijn pa vroeger ook eens gedaan hahaha

liliekska

Re: Gebeld worden door vreemde nummers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-15 18:22

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb mijn nummer al 2 jaar dus dat ik nu pas gebeld word met iemand die peters nummer heeft lijkt me sterk.. Ik ga maar even vragen hoe ze aan mn nummer komen als ze nu nog bellen.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:35

Misschien heeft Peter een nieuw nummer en geeft hij per ongeluk jouw nummer door?

Ik heb jaren terug een tijdje wekelijks vriendelijke mannen aan de lijn gehad die een afspraak wilden plannen. En dan heel subtiel vroegen naar mogelijke lokatie en kosten... Bleek mijn nummer met +33 ervoor op de website van een luxe internationaal callgirl bureau te staan als contactinfo dus die mannen hadden even gemist dat het een Frans nummer was :')

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:39

Blue_Eyes schreef:
Ik word regelmatig gebeld met de vraag wat een tattoo kost, nu blijkt dat een tattooshop in de buurt een telefoonnummer heeft dat maar 1 cijfer verschilt van het mijne. Dat zou bij jou ook aan de hand kunnen zijn...

Dat had mijn vriendin met een afhaal chinees.Ze kreeg vaak al een hele bestelling door voordat ze kon zeggen dat ze de chinees niet was.Ze heeft uiteindelijk zelf een ander nummer gevraagd .