Heb me met moeite achter de vaste pc weten te worstelen om dit topic aan te maken. hoe krijg ik de vorige versie van ios weer terug op mijn ipad? anders heb ik een heel groot probleem.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ianrowan2009 schreef:Kan je de iPad niet aan de pc koppelen om alles eraf te halen ( na een Back-up ) en dan de vorige iOS erop installeren? Misschien kan dat? Ik hoop voor je dat het snel opgelost is
Liselot schreef:Homiafortuna schreef:Slim van Apple, iedereen met een ipad2 moet na de update aan een nieuwe ipad. Ik heb ook behoorlijk ruzie met mijn ipad2 na de laatste update.
Mwhoa, die van mijn ouders is wel trager geworden met ios 9.1 maar hij werkt buiten dat nog prima hoor
Homiafortuna schreef:Liselot schreef:
Mwhoa, die van mijn ouders is wel trager geworden met ios 9.1 maar hij werkt buiten dat nog prima hoor
Het is toch niet de bedoeling dat een update er voor zorgt dat iets trager gaat werken. Bedoeling van een update is toch een verbetering?
een ipad2 is gewoon oud.
Downgraden is niet gelukt, terug naar fabrieksinstellingen ook niet. Hij is enorm traag, internetpagina's moeten regelmatig vernieuwd worden en hangt om de haverklap vast. Nooit slechte ervaringen gehad met Apple, maar als ik dit van te voren wist had ik 'm niet geüpdatet. Liselot schreef:Homiafortuna schreef:
Het is toch niet de bedoeling dat een update er voor zorgt dat iets trager gaat werken. Bedoeling van een update is toch een verbetering?
Software updates zijn inderdaad een verbetering, mits de hardware niet verouderd iseen ipad2 is gewoon oud.
Het is ook absoluut geen onbekend gegeven dat oude apple producten er niet beter van worden als je de nieuwste software erop zet, je kan er ook gewoon voor kiezen om dan niet te updaten