genieten van je zwangerschap (even klagen)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:00

En maar weer afwachten !
Probeer anders eens de tips die hier gegeven worden.
Wel spannend. We kunnen trouwens wel een weddenschap gaan afsluiten hier voor wanneer jij bevalt Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 02:18

Riƫtte"]
Idd het hart van de ananas eten, daar zit een hele lage concentratie oxytocine in (hetzelfde middel als waarmee ze weeen opwekken in het ziekenhuis, alleen veel lager gedoseerd)
[/quote]

Ja, ik ga het toch maar proberen, morgen even naar de Appie Heijn !
ps: heb even op je leuke site gekeken...mooie dame heb je hoor... Knipoog


[quote="meys"]
Welk ziekenhuis/gyn ben je geweest?
[/quote]

Maxima Medisch Centrum Veldhoven

Ook tip voor jou, mocht je bevallen in het het ziekenhuis.
Het "St. Joep"staat nog steeds als een van de beste ziekenhuizen bekend, wat verloskunde en gyneacologie en kraamzorg betreft....

[quote="Kojack schreef:
We kunnen trouwens wel een weddenschap gaan afsluiten hier voor wanneer jij bevalt


Ja, hebben wij ook met de hele familie gedaan.... nog maar 3 over... 17, 18 en 22 januari...zelf dacht "hoopte" ik de 11e... maar helaas !

oke, doe een gok !!! Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 02:27

Ik denk rond de 23e al hoop ik het niet voor jou !

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 02:38

Oke, Kojack, 23 januari....

Who`s next ?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:36

Ik zeg de 20e, .....spannend allemaal hoor.....ik blijf het hier nu goed in de gaten houden hihihi.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:39

Een vriendin van mij werkt op de couv bij het MMC Veldhoven, maar dat merk jij hopelijk niet Haha!

Ik zeg 27 januari (pff dan pas ?!)

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:42

Ik was trouwens toen ik het zat was over een weg vol drempels gescheurd, vriendin aan het stuur en gaan, hahaha Lachen Hielp wel, de volgende dag was hij eruit na een redelijk snelle bevalling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 14:37

ik denk ook de 20ste ... dan ben je presies 1 maand eerder als mij Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 15:08

Leuk ! nou dan ga ik zelf ook nog maar even een datum noemen....
22 januari....dus......

Kojack 23 januari
Jacqueline 20 januari
Pauline 27 januari (ja, je gunt het me wel.... hihi)
Debo 20 januari
Sando 22 januari (zei dus voorheen 11 januari)

juval

Berichten: 13210
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 16:19

dan zeg ik de 21 ste! ik zal voor je duimen! sterkte maar weer. (is het dan nog steenbok of al waterman??)

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 16:22

ehh... de 21 ste... dan is het denk ik een waterman...

ps: super onderschrift heb je.....
Hoevaak gebeurd het niet dat je iemand passeerd die je kent en zo halverwege vraagt, hey, hoe is het ? Ja, goed en met jou ? Ja, goed !
hahaha.....en het interesseert ze eigenlijk helemaal niet hoe het met je gaat... want als ik zou zeggen, "slecht", horen ze het niet eens... en lopen ze ook door.. hahaha.....

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:26

hay,

Mijn beide zussen waren ook tot voorkort zwanger tussen hen zat maar 1 maand tijd verschil. De ene zus die had haast nergens last van die ging er haast allemaal fluitend door heen het enigste wat zij wel erg had was veel striee en daar zat zij dan wel mee en op een gegeven moment was ze die buik ook ontzettend zat je past niks meer je voelt je lelijk je wil gwoon je oude leven weer terug. Mijn andere zus die had echt het tegenovergestelde alles wat zij ging eten kwam er met een sneltrein vaart weer uit ze hield haast niets binnen dat heeft ze echt heel erg lang gehad erg snel vermoeit en ook voor haar was alles niet echt prettig. Nu zijn er 2 meiden geboren en alles is alweer vergeten de pijnlijke bevalling de hechtingen alles is voorbij ze zijn super trots op die kleine aapjes en dat mag ook wel zijn super mooie meiden en ben er ook erg trots op alles gaat gelukkig allemaal goed. Ik weet zekr dat als wanneer dit allemaal voorbij is dat je alles bent vergeten en alleen maar erg gelukkig en blij bent met het kleine wondertje!!

Wat dat is het toch ook echt een wonder.

Heel veel succes en ik weet zker dat het allemaal wel goed komt. Mijn zussen hadden steun aan elkaar en gingen ook naar een club met allemaal andere vrouwen. Het spugen is gelukkig niet de hele zwangerschap, maar inderdaag zwanger zijn is echt niet zo'n pretje hoor als de meeste denken want zwangerschapsverlof is wel lang maar het meeste van je tijd lig je te rusten en als die kleine er eenmaal is is de tijd zo voorbij!

Veel sterkte en succes!

Afbeelding

gr nicole

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:20

Ik gok op de 21ste, m'n dochter is ook op de 21ste geboren maar in oktober. M'n zoon de 26ste (augustus).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:00

Ahh ik zat 1 dag mis.. maar gefeliciteerd sando!! OK dan! nu ik nog Scheve mond Haha!

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:23

Ik ben nu 11 weken ver, en ben ook geregeld misselijk, en dan niet alleen in de ochtend, dus dat is ook al iets om gek van te worden!

Ik kan niet meer verdragen om parfum op te spuiten bij mezelf, dan moet ik helemaal kotsen en ik lust ook veel dingen niet meer.
Zoals bijvoorbeeld pizza, wat dan eigenlijk 1 van mijn lievelingsdingen was!

Ik begin nu al een heel klein beetje buik te krijgen, echt niets bijzonders en toch spant alles al vreselijk en wordt ik zelfs daar ook misselijk van! Plus dat mijn borsten ook supergevoelig zijn dat ik bijna niet meer kan liggen ,laat staan slapen, op mijn zij of buik! Verward

Maar verder klagen we niet hoor! Schijnheilig

Oh ja, en mijn katten mag ik ook niet meer aanraken volgens de dokter en ook geen rauw vlees (dat wist ik nu wel) en geen rauwe groenten Verward Verward Verward (en ik lust zooo graag worteltjes enzo)

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:08

Ik ben dan zelf wel niet zwanger, maar las dit topic ook toevallig Haha!
Hoe zal het met Kojack gaan? Zal die ook al een kleine hebben of toevallig vandaag krijgen.

Ben niet nieuwsgierig hoor Clown

En Vanity, probeer veel kleine porties te eten, dat kan helpen.
Voor de rest iedereen die zwanger is succes met de zwangerschap

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:26

vanity je mag je katten nog wel aaien hoor...het is alleen niet verstandig om de kattenbak schoon te maken..dat moet je aan iemand anders over laten..maar aaien kan geen kwaad hoor!

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:28

Citaat:
Hoe zal het met Kojack gaan? Zal die ook al een kleine hebben of toevallig vandaag krijgen.
volgens mij is die nog niet zo ver dat ze al bevalt.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 19:10

Hoi
Ik zit in Zweden en kan niet elke dag op internet.
Ik ben pas 11-07-2004 uitgerekent, dus ik moet nog even wachten.
Ik voel sinds kort de baby af en toe, das echt een heel gaaf gevoel.
(Even afkloppen)Ik ben de laatste dagen niet echt misselijk meer, heb nog niet overgegeven, mischien doet de kou me goed (wat ik me niet kan voorstellen Haha! )

Ik moest stoppen, we gaan de kou weer in !
Groetjes uit Zweden.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:02

Ooh dan heb ik het even verkeert begrepen!! Ik dacht dat jij 23 januari je kindje zou krijgen! Blond

Wie is nu de eerst verwachte mama?

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 10:16

Hai !

Hebben jullie het topic gezien dat griebels voor me heeft geopend ?
Daarin staat mijn verhaal en wat leuke pics.....

Vandaag gaat ze mee naar huis, oh, ik ben zooooo zenuwachtig....
ga zo meteen nog even wat spulletjes halen en dan mag ze mee naar huis !!

Met mij gaat verder alles goed, ik doe alweer veel te veel, heb alleen de eerste 3 dagen in het ziekenhuis gelegen, maar ik ben weer volop aan de gang... mag niet, FOEI ! moet echt rustig aan gaan doen.....

Ja, wie is nu eigenlijk de eerste aankomende mama ?

Hey Kojack, super he, dat gevoel.... en dat wordt telkens meer en heviger.. echt heel leuk.... geniet ervan !
Ik keek gisteren namelijk naar foto`s van mijn buik en ik vond dat toch wel even vreemd hoor.... daar heeft ze in gezeten, mijn moppie....

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 10:18

Super joh dat ze eindelijk mee mag!! geniet ervan!!

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 11:47

Super Sando, dat ze mee naar huis mag!

Vanity, als ze je bloed laten testen via de verloskundige kan je vragen of ze je ook testen op toxoplasmose. Als je dat ooit al eens hebt gehad is het niet meer gevaarlijk voor je kindje en hoef je niet meer zo krampachtig te doen met vlees, katten e.d. Ik had het in ieder geval al gehad (zit ook al vanaf klein in de dieren en de grond). Ze waren er niet zo happig op omdat je alsnog wel moet uitkijken met voedselvergiftiging, maar zeg nou zelf: hoe vaak overkomt je dat???

Ik heb nu even een klein dipje: van de week was mijn suiker te hoog en dat moet nu verder worden uitgezocht Boos! Baal dus als een kleine stekker nu....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 17:03

Haagsemeid schreef:

Wie is nu de eerst verwachte mama?


ik denk ik... ben 20 febr. uitgerekend Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:29

Nou, dan moet jij ons ook op de hoogte houden hoor.... ben benieuwd !