Het drama dat winterjas heet.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Relien

Het drama dat winterjas heet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 22:08

Het word kouder en gaat meer waaien.
Mijn dunnen zomerjasje voldoet niet meer.

Dus tijd voor een winterjas uitzoeken. *\o/* SHOPPEN.

Zou super moeten zijn toch. Laat het nu net zo zijn dat ik er gewoon echt maar dan ook echt niet uit kom.
In de winkels zie ik mijn jas niet hangen. Ik heb heel zalando, wehkamp en dergelijke sites al af gezocht maar ik kan mijn jas niet vinden. Zie genoeg leuke jassen dan denk ik ja dat is m. en op het moment dat ik hem wil bestellen nee toch niet. -O-

Dus nu werd het toch maar is tijd voor hulp. Misschien dat jullie mij kunnen helpen met mijn zoek tocht.

Ik zoek een warme jas. Hij mag best stoer zijn maar ik wil wel ook mijn laarsjes met hakken eronder kunnen dragen. Nu draag ik wel stoere hakken ben niet van de mini rokjes en stiletto's.

Mijn stijl is streetwear sportief outdoor met een vleugje sexy.

Ik heb nu een zomer jas van naketano. Dat beschrijft denk ik ook wel een groots gedeelte mijn stijl.

Wie kan mij uit de kou helpen en in een winter jas. :brr:

benangelique

Re: Het drama dat winterjas heet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:39

Gaastra!heeft leuke pittige korte modelletjes die mooi aansluitend zijn.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:42

Volgens mij zijn er geen winterjassen die sexy zijn := Maar ik kende het merk niet wat je noemde, even gekeken en daar hebben ze echt hele leuke winterjassen.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:42

Ik herken je gevoel helemaal, ik kon ook ab-so-luut geen jas vinden.
Ik heb uiteindelijk deze jas bij de Perry Sport gekocht:
https://www.perrysport.nl/nocton-jacket_100042705.html
Het is eigenlijk een ski-jas, maar ik wilde een echt warme jas voor op de scooter en vond hem voor een ski-jas nog best mooi ook :o
Ben er onwijs tevreden over, niet meer koud op de scooter!
Ik heb hem aan met broeken, sneakers, jurkjes, rokjes, hakken.. Dus vind hem eigenlijk overal wel bij passen :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:45

Esprit vind ik zelf erg leuk, maar mijn favo jas is een ski jas van falcon. Mooi getailleerd, warm, sportief maar wel erg geschikt voor het dagelijks gebruik. Dus ermee de stad in staat ook leuk.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 11-11-15 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Marijee

Herkenbaar! Ik had precies het zelfde en ben uiteindelijk bij de V&D geslaagd. Zij hadden paar weken geleden een hele mooie collectie online staan. Ik heb nu maar voor de tussenweg 3 verschillende jassen, echt leren bikerjack van Goosecraft, wollen lange jas van Esprit en een dikke parka van Object. Voor mij een goede tussenweg!

Kim_97

Ik kon ook nèrgens in de winkels een winterjas naar m'n zin vinden. Uiteindelijk uitgekomen bij de divoza. :') daar heb ik mijn perfecte winterjas gevonden! Wel met paardenmerk.. maar ach, niemand die dat weet. :o

Edit: typfout
Laatst bijgewerkt door Kim_97 op 11-11-15 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

vosscot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:46

Hier ook het drama, heb iets voorbij zien komen bij aliexpress maar die site vertrouw ik niet met korte chineese maten. En in de winkel kan ik ook echt niet vinden wat ik zoek.. als ik iets in mijn kop heb gehaald wil ik het ook zo hebben, maar waar vind ik het...
Al zoek ik dan wel iets totaal anders dan jou, maar snap je frustratie

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:49

bigone schreef:
Volgens mij zijn er geen winterjassen die sexy zijn := Maar ik kende het merk niet wat je noemde, even gekeken en daar hebben ze echt hele leuke winterjassen.

Ha, dan heb je mijn winterjas nog niet gezien :).

TS, kun je niet bij paardrijjassen kijken? Vind daar heel vaak echt mooie modellen tussen zitten :).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:49

Hier een antwoord waar je helemaal niks aan hebt. Mijn oma is in september overleden en ik heb haar bontjas geërfd. Een prachtige faux fur uit de jaren 50. Dus dat is mijn winterjas.

Wellicht vind je zoiets in een vintage winkel? Daar heb ik ook mijn lange zwarte mantel gescoord. Echt winter-winterjassen die nu in de winkel hangen vind ik afschuwelijk.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 22:51

bigone schreef:

haha met sexy bedoel ik ook niet het alle mannen kijken om sexy maar net wat eleganter in plaats van die grote bombers bv..

Misschien wel goed om te benoemen mijn voorkeur gaat wel uit naar half lange jassen ivbm als je is een wat langere trui draagt dan komt dat zo onder je korte jas uit..

Afbeelding

Goed om te melden loop nu in mijn skijack heel leuk ding hoor echt maar met mijn leren tas en hakken aan miststaat ie toch echt net even.

ik heb ook wel idee om 2 jassen te kopen ook nog een echt nette maar dat zal minder moeilijk zijn hoop ik :Y)

dat is een beetje een idee wat ik in gedachte had nu zijn er 100 van dat soort jassen en ik kan hem niet vinden. bondkraag hoeft van mij niet en hij moet net iets extra's hebben

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:52

Ik heb zelf deze van Modstrom: https://www.zalando.nl/modstroem-gone-g ... 4-802.html
Hij is heel warm en ook wel vrouwelijk doordat hij zo getailleerd is. De (nep)bontkraag kan er af, dat staat wat chiquer vind ik zelf :D en hij zit vast met een rits aan de binnenkant waardoor je niet met lelijke drukknoopjes op je capuchon zit als die bontkraag eraf is (gruwel ik van, alsof je jas incompleet is :o )

Oh ik zie nu dat je heel Zalando al gehad hebt, dan heb je deze misschien al gezien :')
Laatst bijgewerkt door Mereltje op 11-11-15 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 22:52

lieveli schreef:
Hier een antwoord waar je helemaal niks aan hebt. Mijn oma is in september overleden en ik heb haar bontjas geërfd. Een prachtige faux fur uit de jaren 50. Dus dat is mijn winterjas.

Wellicht vind je zoiets in een vintage winkel? Daar heb ik ook mijn lange zwarte mantel gescoord. Echt winter-winterjassen die nu in de winkel hangen vind ik afschuwelijk.

Die bont jassen vind ik dus echt heel gaaf.. maar ik had dus meer het idee z'n bond teddy jas voor erbij te nemen.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 22:53

Mereltje schreef:
Ik heb zelf deze van Modstrom: https://www.zalando.nl/modstroem-gone-g ... 4-802.html
Hij is heel warm en ook wel vrouwelijk doordat hij zo getailleerd is. De (nep)bontkraag kan er af, dat staat wat chiquer vind ik zelf :D

Oh ik zie nu dat je heel Zalando al gehad hebt, dan heb je deze misschien al gezien :')

waarschijnlijk wel maar sta wel open om dingen nog is te bekijken best kans dat ik gewoon dood gekeken ben om het zo te noemen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:54

Heb je al gekeken naar Bench? Daar deed Naketano me aan denken.

Ben zelf verknocht aan Gaastra. Écht warm, super kwaliteit & goede pasvorm.

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:55

Als het echt om de warmte gaat kan ik woolrich heel erg aanbevelen. Vallen mooi getailleerd i.t.t. de meeste parka's en gegarandeerd nooit meer koud!

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:06

Dit jaar heb ik een totaal ander model gekocht. Een stoere maar ook chique jas. Ik vind 'm erg leuk en zit ook erg lekker.

Deze jas is van de Only.

Afbeelding

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:09

Kim_97 schreef:
Ik kon ook nèrgens in de winkels een winterjas naar m'n zin vinden. Uiteindelijk uitgekomen bij de divoza. :') daar heb ik mijn perfecte winterjas gevonden! Wel met paardenmerk.. maar ach, niemand die dat weet. :o

Edit: typfout

Ha Ha, daar heb ik 2 jaar geleden een winterjas gekocht van eurostar.
En er wordt me nog wel eens gevraagd, waar ik die mooie jas gekocht heb.
Ik gebruik hem ook nooit bij de paarden, daar is ie veel te mooi voor. :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:11

H&M heb je ook al gekeken?

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 23:14

_San87_ schreef:
bigone schreef:

TS, kun je niet bij paardrijjassen kijken? Vind daar heel vaak echt mooie modellen tussen zitten :).

Nu stiekem wel benieuwd naar jou winterjas :=

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:21

Relien schreef:
_San87_ schreef:

Nu stiekem wel benieuwd naar jou winterjas :=

Afbeelding

Jaren dertig, wol met fake fur :).

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 23:35

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:40

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:42

Ik heb een winterjas van de Zara. 90 euro. Heel zacht binnen in en lekker warm. Hij heeft ook hele ruime zakken! Past alles in, en daar op heb je nog zakken op perfecte hoogte om je handen in te doen. Zal hem even op de site zoeken. Hij is ook lang btw

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:42

Ludique96 schreef:
Dit jaar heb ik een totaal ander model gekocht. Een stoere maar ook chique jas. Ik vind 'm erg leuk en zit ook erg lekker.

Deze jas is van de Only.

[ [url=m/EBizLz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je misschien een linkje naar deze jas?