Bij deze hoop ik dat er mensen zijn die enig idee hebben wat voor rechten ik hier mogelijk in heb, ik weet het even niet meer namelijk.
Een paar weken geleden heb ik een elektrisch 45 km autootje gekocht voor veel geld.
Hij was al uit de garantie, en 5 jaar oud met 3000 op de teller.
Vanaf de eerste dagen problemen: een vastzittend gaspedaal EN rempedaal.
Bij uitzetten en weer aan reset hij en is het probleem weg, en kan ik gerust weer dagen probleemloos rijden bij wijze van.
Van de week gebeurde het WEER en heb ik hem op laten halen door een garage.
Nu het waardeloze: de garage kan het echt niet vinden en daar heeft hij het niet gedaan, hij heeft er zelfs 30 kilometer mee gereden.
De importeur kent het probleem ook niet en nu mag ik hem morgen weer ophalen.
Nu zegt het thuisfront probeer het weer, nou ik ben het er gewoon niet mee eens.
Dat ding is niet in orde, en het is imo de verantwoordelijkheid van de fabrikant dat ik een veilig product heb.
Ik vind het niet mijn verantwoording: het product is niet goed en dat moet gewoon opgelost worden, garantie of niet dit is gevaarlijk en hoort gefixt te worden.
Weet iemand wat voor rechten ik hierin heb?
Ik heb besloten dat ik komende dagen met GoPro ga rondrijden, en elke stap ga filmen, handrem eraf halen en alles erbij.
Zelfs de schoenen die ik aan heb, mocht hij het weer doen heb ik tenminste beeld en geluid.
Ik ben er lichtelijk ziek van eerlijk gezegd, ik heb deze gekocht met geld wat ik van mijn ouders geleend heb en hij was bijna 6000 euro.