Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maximuss schreef:Idd goed advies ts: gewoon zijn hart volgen en zichzelf niet wegcijferen voor een relatie (wat hij nu imo wel doet). Ergens denk ik dat hij eigenlijk al weet wat hij wil maar dit nog niet zo goed weet/ durft te vertellen aan zijn huidige vriendin. Maak hem duidelijk dat hij altijd welkom is en dat hij op jou kan rekenen.
je kan hem alleen steunen in de beslissingen die hij maakt.
xManon_ schreef:En ik denk dat een relatie altijd geven en nemen blijft en dat niemand perfect is. Dus om altijd weg te gaan nadat de roze gloed eraf is en elke keer weer opnieuw te beginnen tot je elkaar zat raakt vind ik ook weer zo wat.
spatter schreef:Ik begrijp dat het stel nog niet samenwoont dus dat het nog een jonge relatie is met (zeer) jonge mensen.
Eerlijk gezegd , als het nu al minder wordt en er gevoelens komen voor een ander, denk ik niet dat de relatie stand houdt.
Als hij zijn vriendenclub belangrijker vindt op oud en nieuw als zijn vriendin, tja, dat zegt dan toch genoeg?!
spatter schreef:Ik begrijp dat het stel nog niet samenwoont dus dat het nog een jonge relatie is met (zeer) jonge mensen.
Eerlijk gezegd , als het nu al minder wordt en er gevoelens komen voor een ander, denk ik niet dat de relatie stand houdt.
Als hij zijn vriendenclub belangrijker vindt op oud en nieuw als zijn vriendin, tja, dat zegt dan toch genoeg?!
xManon_ schreef:En ik denk dat een relatie altijd geven en nemen blijft en dat niemand perfect is. Dus om altijd weg te gaan nadat de roze gloed eraf is en elke keer weer opnieuw te beginnen tot je elkaar zat raakt vind ik ook weer zo wat.
het is gelukkig niet zo dat je met de eerste de beste moet trouwen
SandraVerl schreef:We vellen hier een oordeel over een meid die we niet kennen. Niemand hier weet waarom zij geen contact met de vriendenclub wil. De vrienden van mijn partner zouden ook zo'n beeld van mij kunnen schetsen, waarbij ze natuurlijk hun aandeel zouden verzwijgen.
Zo heeft hij een vriend die vindt dat ik niet goed genoeg ben voor mijn partner omdat ik littekens heb.
Dus sorry hoor, ik wil niet over dat meisje oordelen.
TS, jou vriend moet goed zijn eigen gevoelens op een rij zetten en vervolgens een knoop door hakken. Het kan best zijn dat zijn huidige vriendin niet bij hem past, of ze past wel bij hem ook al voldoet ze niet aan wat jullie verwachtingen. Zijn leven, zijn keuze.