Raar! Mail geopend,maar niet door mij!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PortRoyal

Raar! Mail geopend,maar niet door mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 22:28

Ik snap er niets van. Ik kijk op mijn mail, en ik heb een aantal ongelezen mailtjes. Ik kijk er niet zo vaak op,maar er viel me meteen iets raars op. Mijn mail van mijn loonstrookje was geopend, de rest niet. Ik heb al een week niet op mijn mail gekeken, en dit mailtje was vrij nieuw. Mijn man had hem ook niet geopend, wat hij overigens best mag doen. En er wonen hier verder geen mensen. Dus...kan een buitenstaander dit doen? Is mijn wachtwoord gehackt en heeft een of andere creep mijn mail gelezen? Ik heb dit nog nooit gehoord, maar op dit forum zit veel wijsheid.. : :D

Anoniem

Re: Raar! Mail geopend,maar niet door mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:30

Vreemd, ik zou zeker je wachtwoord veranderen en even op Google kijken of je ergens kan zien van welk ip-adres er de afgelopen dagen is ingelogd.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 22:34

Ja, ik ga mijn wachtwoord zeker wijzigen. Ik wantrouw computers al, en heb er ook een hekel aan om dingen te regelen zoals bankzaken enz. Maar ja...je hebt niet zoveel keus meer tegenwoordig. Ik heb er ook geen bal verstand van. Straks maar even met manlief alles uitzoeken.

Melisjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:38

Misschien ook handig om op je google account meteen 2 step authentication in te stellen! Zo wordt het voor een ander nog moeilijker om zomaar in te loggen!

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 22:38

Goede tip, dank je!

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 03:49

Hoe staat je programma ingesteld? Zat mailprogramma's nl die als je op een mail staat die na enkele secondes of zelfs meteen op gelezen zetten.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 10:23

Zou kunnen, maar is me nog nooit eerder opgevallen. Inmiddels nieuw wachtwooord aangemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 10:28

Op google kan je ook zien met welke apparaten er is ingelogd op je mail-account (en waarvandaan/ wanneer voor het laatst). Erg handig!

(Voorbeeldjes van mn eigen mail-account)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:42

LZP -> HTT