Hotmail over naar outlook, echte naam weergegeven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Hotmail over naar outlook, echte naam weergegeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 20:56

Ik heb al jaren een hotmailaccount die hetzelfde is als mijn boktnaam. Echter, Hotmail gaat over in Outlook. Het ziet er niet uit, maar toe dan maar. Het vervelende is echter, dat hij op de een of andere manier mijn echte naam gekoppeld heeft aan mijn email. Als ik dus vanaf lalidan Hotmail wat verstuur, staat er als afzender dus mijn echte naam bij.

Ik weet niet hoe ze er aan komen, ik heb het nooit ingesteld. Ik word er ook niet echt blij van, maar kan nergens vinden waar ik het kan wijzigen. Iemand die me kan helpen? Of zit er niks anders op dan Hotmail nu toch maar definitief af te schrijven???

Sence

Re: Hotmail over naar outlook, echte naam weergegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 02:57

Hier hetzelfde probleem. Ik blijf dit even volgen :)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 06:41

Gewoon overgaan op G Mail van Google - dan kun je zoveel accounts aanmaken als je wilt op allerlei namen.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 07:18

Ergens in het menu kan je aliassen instellen voor je outlook mail. Er is een hoofdadres en je kan er van alles bijmaken, bij mij werkt dat super.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 10:24

Ik heb nog even gezocht voor je. Rechtsboven kan je op een poppetje klikken. Dan account weergeven. Daar kan je je naam veranderen.
Eventueel aliassen (een emailadres wat in dezelfde postbus komt) toevoegen doe je bij Je gegevens en dan je emailadres voor aanmelding beheren.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 14:40

Hmmm... dat heb ik gedaan, maar desondanks blijft mijn naam er staan..... die veranderd niet in Lalidan Lalidan. Wel heb ik dankzij jouw tip mijn Skype weer los kunnen koppelen, want die bleek ook aan te staan.
Het vreemde is dat mijn naam dus wel gewijzigd is, maar dat hij de email nog steeds onder mijn eigen naam weergeeft. Misschien dat het even tijd nodig heeft?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 10:03

*\o/* Tilmar, je bent mijn held! Het is gelukt! Het had inderdaad schijnbaar even tijd nodig na het wijzigen, want toen ik zonet inlogde was mijn naam inderdaad gewijzigd. Ik kan mijn Hotmail dus nog even blijven gebruiken.

Dank je wel!

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:04

Ha, ha, altijd leuk om te horen op de vroege donderdagmorgen. Fijn dat het gelukt is!