Sims 3 ermee gestopt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Han21

Sims 3 ermee gestopt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 19:34

Hoi iedereen!
Ik als trouwe sims 3 speelster zit met een groot probleem... MIJN SIMS IS ERMEE GESTOPT ;( .
Ik heb nu al 30 x geprobeerd hem aan de gang te krijgen en overal al gezocht, maar ik kan helaas niet de juiste diagnose stellen en dus ook niet de juiste behandeling uitvoeren... Wie o wie heeft de gouden tip voor mij en mijn maatje....

Oja: Als ik de cd erin doe geeft hij aan dat de disc niet te vinden is ( hij staat ook niet waar die hoort te staan zeg maar bij verwisselbare schijf) en dat ik de disc erin moet doen...

Alvast bedankt!

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 19:45

Al eens geprobeerd om opnieuw te installeren?
En anders, heb je een Origin account? Zo niet dan zou ik het downloaden en een account aan maken. Daar kan je de code's die bij je sims spellen zitten invoeren en dan kan je het spelen via dat programma. Heb je ook geen CD nodig.

Han21

Re: Sims 3 ermee gestopt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 21:18

Uhm, ik heb dus een probleempje. Ik heb namelijk de sims zelf en de uitbreiding beestenbende. Echter heb ik nog maar 1 code dus durf ik hem net te herinstalleren ik ben namelijk bang dat de code van de beestenbende is en ik het dan totaal niet kan spelen...

Gydja

Re: Sims 3 ermee gestopt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 07:17

Aii Ehmn. Opnieuw installeren met cd zonder originele code kan wel volgens mij. Zelf ook al eens gedaan. Je googled dan op sims code + het uitbereidings pakket. Je kan daar van een code kopiëren en plakken. Vaak staat hij dit toe met cd. Een gebruikte code van internet kan je niet gebruiken in Origin.

Heb je wel een account op de sims website? Want volgens mij zijn daar je spellen aan gelinkt incl codes en dan kan je die weer koppelen aan je Origin account.