Babyshower

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Babyshower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-15 20:35

Voor een bokker die anoniem wil blijven omdat haar vriendin ook op bokt zit open ik dit topic.

'Omdat mijn lieve vriendinnetje zwanger is en wij haar willen verrassen met een babyshower ben ik opzoek naar tips van Bokkers. Zelf heb ik totaal geen ervaring met babyshowers....

Wat zijn do's en wat zijn dont's ? Alles is welkom zodat we er een geslaagd feestje van kunnen maken :D'

Anoniem

Re: Babyshower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 20:37

Je moet je vooral afvragen of de dame in kwestie houd van verassingen en of ze houd van spelletjes en gekke dingen. Wat wij laatst hebben gedaan is gewoon high-tea met kadotjes.

zipfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 20:39

Wat ze bij mij hebben gedaan en ik heel grappig vond.... Baby foto's van iedereen en dan raden van wie welke is/was.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 20:50

Ik heb pas nog een babyshower gehad van een vriendin.

Wij hadden in plaats van een luiertaart een luiermotor gemaakt. (werd een jongen.. en is weer eens wat anders) Verder een paar spelletjes zoals naam en datum raden en een babyquiz. Ook hebben we babypotjes (voeding) moeten raden. Super smerig, had alles fout geraden, maar super grappig.

Ook deden we een wedstrijd flesjes leegdrinken met melk. Haha dat is een heel stuk lastiger dan het lijkt.

Verder gewoon een gezellige middag gehad, lekker gegeten en zulke dingen

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 20:56

Zit zij er op te wachten..??ik zat er niet op te wachten... was in de buurt ook net nog mis gegaan met 36 weken ( baby in buik overleden ) vraag je dat eerst goed af is mijn advies

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 21:36

Dit weekend had ik m'n babyshower. Met lieve vriendinnetjes die allemaal wat lekkers hadden meegenomen gehightead, jummie.
We hebben allemaal slabbetjes getekend, ikea stiften en blanco slabbetjes.
Mn moeder heeft een boxkleed zelf gemaakt en cadeau gedaan.
Relaxmama kwartet spel gespeeld.
Ik vond het heerlijk ongedwongen, lekker middagje.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 21:56

Wij hebben bij een babyshower wel eens kleerhangertjes versierd. Dat was ook heel leuk. Iedereen had hapjes meegenomen en het was supergezellig.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:27

Wij hebben vorig jaar ook een high tea georganiseerd! Als gezamenlijk cadeau een leuke speelgoedkist, met daarin cadeautjes!

Was erg gezellig! Lekkere hapjes en lekker kletsen tussendoor!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:27

Joolien schreef:
Je moet je vooral afvragen of de dame in kwestie houd van verassingen en of ze houd van spelletjes en gekke dingen. Wat wij laatst hebben gedaan is gewoon high-tea met kadotjes.

Dat was die voor mij en dat vond ik heel erg leuk! Ben absoluut geen type voor spelletjes en rompertjes versieren, dus was dolblij dat mijn vriendinnen dat niet gedaan hadden :o

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 12:07

Liselot schreef:
Joolien schreef:

Dat was die voor mij en dat vond ik heel erg leuk! Ben absoluut geen type voor spelletjes en rompertjes versieren, dus was dolblij dat mijn vriendinnen dat niet gedaan hadden :o

Wij hadden inderdaad ook het idee dat rompertjes versieren niet echt een strak plan zou zijn. Maar gewoon lekker rustig wat eten en gezellig kletsen! En cadeautjes uit laten pakken natuurlijk! :D

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 00:12

Joolien schreef:

Dit dus.

Spelletjes zijn wat mij betreft echt een don't. Gewoon lekker high tea'en oid en iedereen zelf laten kiezen of ze een cadeautje meenemen.

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:08

Tiggs schreef:
Joolien schreef:

Dit dus.

Spelletjes zijn wat mij betreft echt een don't. Gewoon lekker high tea'en oid en iedereen zelf laten kiezen of ze een cadeautje meenemen.

Spelletjes kunnen leuk zijn. Maar je moet je vooral afvragen of het voor de toekomstige mam prettig is. Dan heb ik het vooral over doe-spellen. Zo moest ik met mijn 30 weken dikke buik op de bank een nepbaby een luier omdoen. Leuk bedacht, maar ik zat op op bank en moest alles schuin doen. Gevolg veel pijn in mijn buik.
En Olvarit potjes proeven is gewoon goor! Alleen leedvermaak voor de gasten die lachen om een vies trekkend gezicht.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 15:31

Die Olvarit potjes proeven was inderdaad niet heel lekker, maar iedereen vond t super leuk! En het was niet zo dat alleen de toekomstige mama het moest proeven he. Iedereen deed mee, en degene die het meeste goede had kreeg prijs. Dus het was niet alleen maar lachen om de toekomstige mama. Was juist heel leuk!

Maargoed je moet gewoon inderdaad inschatten wat de mommy to be leuk zal vinden, niet iedereen zal spelletjes ed. kunnen waarderen.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 15:36

Voor een vriendinnetje haar babyshower hebben we een high-tea georganiseerd met cadeautjes. Je moest van jezelf een babyfoto meenemen, vriendinnetje moest dan raden wie de gene was op de foto als babytje, wanneer ze goed geraden had mocht ze een cadeautje uitpakken.

Het was in mijn ogen niet echt een spelletje spelletje en iedereen heeft het als leuk ervaren.

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 15:49

Gewoon een klein cadeautje mee nemen en afspreken wie wat te eten en te drinken mee gaat nemen.
Ben eens op een Amerikaanse babyshower geweest en daar ging het er toch zo aan toe. En zeker geen flauwe spelletjes.
Toekomstige moeders moet je een beetje ontzien ;)