piaggio zip doen of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ambernostar

piaggio zip doen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 20:18

Hoiii Bokkers,
ik kan een piaggio zip overnemen van iemand.
De km stand staat op 18060 en heeft 2 val partijen overleefd. hij komt uit 2010
Er zit een nieuwe accu en achterbanden op.
Wat is hier een mooie prijs voor ik heb echt geen idee.

Anoniem

Re: piaggio zip doen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 20:27

Is het een 2 of 4 takt?
Kijk maar even op MP, kun je vergelijken.
Met die km stand en de schade zou ik er in ieder geval niet veel meer voor geven. Geen idee wat de vraagprijs is?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 20:33

Ik heb de mijne voor 50 euro weggedaan. Moest de nieuwe eigenaar wel zelf even aan de praat zien te krijgen (bleek een kwestievan nieuwe bougies) en een nieuw achterbandje erop. Maar ik moest echt van dat ding af, haha!

ambernostar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 20:39

S8903N schreef:
Is het een 2 of 4 takt?
Kijk maar even op MP, kun je vergelijken.
Met die km stand en de schade zou ik er in ieder geval niet veel meer voor geven. Geen idee wat de vraagprijs is?

Het is een 4 takt

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 20:45

Ik rij hier nu toevallig tijdelijk op, aangezien mijn vespa een wok melding heeft na een bezoekje aan de rollerbank afgelopen donderdag :+
Ik vind het echt ondingen haha.. Maar dat is natuurlijk mijn mening, helemaal omdat ik een 'lekkere luxe' Vespa gewend ben.
Zo'n Zip is daarbij heel klein om op te rijden, wat wel weer een voordeel is dat ie daarom ook heel licht is!

Hoeveel je voor zo'n scooter moet betalen hang idd af van dr omstandigheden. Ik weet niet wat de vraag prijs van deze is? Maar idd gezien de kmstand en de schade, wat S8903N zegt, zou ik er niet al te veel voor betalen :)

ambernostar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 21:53

lovecappie schreef:
Ik rij hier nu toevallig tijdelijk op, aangezien mijn vespa een wok melding heeft na een bezoekje aan de rollerbank afgelopen donderdag :+
Ik vind het echt ondingen haha.. Maar dat is natuurlijk mijn mening, helemaal omdat ik een 'lekkere luxe' Vespa gewend ben.
Zo'n Zip is daarbij heel klein om op te rijden, wat wel weer een voordeel is dat ie daarom ook heel licht is!

Hoeveel je voor zo'n scooter moet betalen hang idd af van dr omstandigheden. Ik weet niet wat de vraag prijs van deze is? Maar idd gezien de kmstand en de schade, wat S8903N zegt, zou ik er niet al te veel voor betalen :)

de vraag prijs is 800 en dan zeggen ze dat er nog over te praaten is

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:47

800 is wel veel, aangezien die na een paar valpartijen echt flink beschadigd kan zijn! Voor 800 kan je wel een betere scooter vinden. Ik verkoop toevallig die van mij en die is zo goed als nieuw, als je dan kijkt hoeveel ik meer vraag is dat in vergelijking echt niets. En dan heb ik er nog een windscherm en winterbanden bij, 800 is echt te veel.

Als je het voor 300/400 kan doen, zou ik het daarentegen wel doen. Alleen 800 is echt heel veel!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:47

Dat is wel erg duur voor een zip. Nieuw zijn ze 1000/1200
Ik zou niet meer uitgeven dan 500, vooral niet na 2 valpartijen, dan zal er toch best wat lakschade zijn.

Let er wel op dat het gewilde scooters zijn dus ook zo onder je kont vandaan gejat.

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:53

Een zip is zeker wel 800 euro waard met deze km stand en jaartal alleen hij heeft schade.

Heeft hij zichtbare schade?
Heeft hij motorische schade of is hij helemaal in orde ? ( denk aan elektrisch en kick starten, verlichten ets)

Verder heb ik zelf een zip en vind het echt een super ding,
Hartstikke betrouwbaar, laat je nooit staan en super zuinig, zeker een 4 takt.

ambernostar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-15 19:11

Sophie_Elsje schreef:
Een zip is zeker wel 800 euro waard met deze km stand en jaartal alleen hij heeft schade.

Heeft hij zichtbare schade?
Heeft hij motorische schade of is hij helemaal in orde ? ( denk aan elektrisch en kick starten, verlichten ets)

Verder heb ik zelf een zip en vind het echt een super ding,
Hartstikke betrouwbaar, laat je nooit staan en super zuinig, zeker een 4 takt.

ja je ziet het van buiten. ik weet niet of hij mororische schade heet dat ga ik even infomeren