Zesdejaarsstudenten Belgie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NikieV

Zesdejaarsstudenten Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 12:57

Hallo allemaal!

Ik ben Nikie, zit momenteel in mijn laatste jaar handel en ben een opleiding aan de hogeschool aan het zoeken. Ik heb momenteel al een beetje een idee wat ik wil studeren.
Nu volgt alleen de keuze nog waar ik dat wil studeren, daarom ben ik op zoek naar nog andere studenten die volgend jaar aan een bachelor beginnen en waar jullie dat gaan doen!

Ik zelf ga waarschijnlijk voor Accountancy en Fiscaliteit.

Groetjes Nikie

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 13:03

LZP -> STW

TrIjNiE__

Re: Zesdejaarsstudenten Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 14:17

Hier ook een zesdejaars :) Ik doe Moderne Talen - Wetenschappen en heb echt nog geen idee wat ik hierna wil gaan doen. En iedereen vraagt het steeds en ik word er gek van. Eigenlijk wil ik helemaal niet naar de universiteit of hogeschool, iedereen kijkt er keihard naar uit, het kotleven enz maar ik helemaal niet... :(

Snollygoster

Re: Zesdejaarsstudenten Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 14:21

Al eventjes geen 6e jaars meer, maar wel 2e bachelor psychologie in de KULeuven nu :)
Qua hogeschool opleidingen is er volgens mij wel meer keuze van waar je het kan gaan doen. In mijn geval was het Leuven, Brussel of Gent. Ik heb dan gewoon voor het dichtstbijzijnde gekozen om praktische redenen, en ook dat een groot deel van mijn vrienden ook naar Leuven gingen speelden wel een klein beetje mee.
Je moet voor jezelf een beetje uitmaken als je op kot wilt gaan of niet, maar moesten ze mijn opleiding in de buurt hebben zou ik meteen van school veranderen. Ik vind het kotleven erg fijn, maar mis ook het paardrijden heel erg ;-)

NikieV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 14:43

TrIjNiE__ schreef:
Hier ook een zesdejaars :) Ik doe Moderne Talen - Wetenschappen en heb echt nog geen idee wat ik hierna wil gaan doen. En iedereen vraagt het steeds en ik word er gek van. Eigenlijk wil ik helemaal niet naar de universiteit of hogeschool, iedereen kijkt er keihard naar uit, het kotleven enz maar ik helemaal niet... :(

Ken het helemaal!

NikieV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 14:44

Snollygoster schreef:
Al eventjes geen 6e jaars meer, maar wel 2e bachelor psychologie in de KULeuven nu :)
Qua hogeschool opleidingen is er volgens mij wel meer keuze van waar je het kan gaan doen. In mijn geval was het Leuven, Brussel of Gent. Ik heb dan gewoon voor het dichtstbijzijnde gekozen om praktische redenen, en ook dat een groot deel van mijn vrienden ook naar Leuven gingen speelden wel een klein beetje mee.
Je moet voor jezelf een beetje uitmaken als je op kot wilt gaan of niet, maar moesten ze mijn opleiding in de buurt hebben zou ik meteen van school veranderen. Ik vind het kotleven erg fijn, maar mis ook het paardrijden heel erg ;-)

Hogescholen zijn inderdaad overal!
Ik ga wel zowizo op kot omdat er geen opleiding naar mn zin is waar ik elke dag heen kan reizen.
Weet alleen niet waar ik wil en wat een goede hogeschool is enzo

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:42

Even het topic weer omhoog schoppen :D Donderdag begin de proefwerken alweer voor mij, 2 weken knallen en dan vakantie :D

NikieV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 19:57

TrIjNiE__ schreef:
Even het topic weer omhoog schoppen :D Donderdag begin de proefwerken alweer voor mij, 2 weken knallen en dan vakantie :D

Ik begin morgen al! Succes alvast voor je examens!

Al een idee gekregen wat je wil gaan doen? :p

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 22:06

NikieV schreef:
TrIjNiE__ schreef:

Ik begin morgen al! Succes alvast voor je examens!

Al een idee gekregen wat je wil gaan doen? :p

En ik dacht dat wij al vroeg begonnen :') Welk vak heb je morgen?

Bwèèk neeee! {:)-:(