Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik doe Moderne Talen - Wetenschappen en heb echt nog geen idee wat ik hierna wil gaan doen. En iedereen vraagt het steeds en ik word er gek van. Eigenlijk wil ik helemaal niet naar de universiteit of hogeschool, iedereen kijkt er keihard naar uit, het kotleven enz maar ik helemaal niet...

TrIjNiE__ schreef:Hier ook een zesdejaarsIk doe Moderne Talen - Wetenschappen en heb echt nog geen idee wat ik hierna wil gaan doen. En iedereen vraagt het steeds en ik word er gek van. Eigenlijk wil ik helemaal niet naar de universiteit of hogeschool, iedereen kijkt er keihard naar uit, het kotleven enz maar ik helemaal niet...
Snollygoster schreef:Al eventjes geen 6e jaars meer, maar wel 2e bachelor psychologie in de KULeuven nu
Qua hogeschool opleidingen is er volgens mij wel meer keuze van waar je het kan gaan doen. In mijn geval was het Leuven, Brussel of Gent. Ik heb dan gewoon voor het dichtstbijzijnde gekozen om praktische redenen, en ook dat een groot deel van mijn vrienden ook naar Leuven gingen speelden wel een klein beetje mee.
Je moet voor jezelf een beetje uitmaken als je op kot wilt gaan of niet, maar moesten ze mijn opleiding in de buurt hebben zou ik meteen van school veranderen. Ik vind het kotleven erg fijn, maar mis ook het paardrijden heel erg
NikieV schreef:TrIjNiE__ schreef:Even het topic weer omhoog schoppenDonderdag begin de proefwerken alweer voor mij, 2 weken knallen en dan vakantie
Ik begin morgen al! Succes alvast voor je examens!
Al een idee gekregen wat je wil gaan doen? :p
Welk vak heb je morgen?