Lightroom kopen, ik kom er niet uit..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maaaarije

Lightroom kopen, ik kom er niet uit..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 22:02

Nu mijn proefversie is afgelopen besloten dat ik toch door wil gaan met Lightroom maar ik weet niet waar ik het kan kopen.
Had een gevonden waarvan ik hem nu kon betalen, downloaden en direct kon gebruiken maar ik kom er niet uit of dit nou wel of niet Nederlands is.

Nog een gevonden die wel Nederlands is maar die wordt verzonden, waardoor ik er op moet wachten.

Wie helpt mij?! Ik zie door de bomen het bos niet meer...

Gydja

Re: Lightroom kopen, ik kom er niet uit..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 22:04

Als het goed is krijg je na de proefversie de optie om hem te kopen.
Anders zul je bij adobe de creative cloud moeten aanschaffen. Je betaald dan maandelijks voor het programma.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 22:06

Je kan inderdaad ook een abonnement nemen van 12 euro per maand maar is in mijn ogen duurder uiteindelijk.
Heb hier wel naar gekeken maar is ook niet mogelijk om dit te betalen met mijn pinpas...

Edit:
Na de proefversie kreeg ik trouwens alleen het aanbod van het abbonement

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:11

Mijn lightroom kan ik zelf de taal van kiezen... Hij stond laatst om een of andere reden per ongeluk in het Engels, dus volgens mij zitten er standaard meerdere talen op.
Verkopen ze het ook niet gewoon via bol.com of Amazon?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:15

Ik heb de mijne destijds bij Bol.com gekocht.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:56

Dan ben ik bang dat de enigste optie dat creative cloud abonnement is. Ik ben het er ook totaal niet mee eens en heb er een bloed hekel aan maar het is gewoon niet op een andere manier te verkrijgen... Programma's worden inmiddels ook niet meer los verkocht (voor zo ver ik weet). Ik wil het programma Adobe Muse maar die schaf ik ook niet aan omdat dit in de creative cloud zit en op geen andere manier te verkrijgen is. En ik heb de hele adobe master collectie (CS6 destijds dus nog wel los kunnen kopen) al en om nou nog weer extra per maand te betalen... heb het er niet voor over.

Lightroom zou je ook op een minder nette manier kunnen verkrijgen aangezien je niet uit de cloud zelf werkt. Je zou daar ook naar op zoek kunnen gaan ;)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 08:33

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 08:57

Je kunt gewoon losse licentie kopen voor Lr6. Dat heb ik ook gewoon gedaan voor Lr4 en Lr5. Ik heb sinds afgelopen zomer een abonnement afgesloten voor Adobe Cloud Photography. Ik betaal het eerste jaar nu 9,24 per maand en dan heb ik Lr en Ps en mag ik op 2 devices installeren dus op zich valt dat nog mee vergeleken met de investering in bodies, objectieven, studio, PC, cursussen/workshops, etc.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 11:23

Dankjulliewel voor de hulp!
En Mag da thanks voor de link, dat is inderdaad degene die ik zocht!