Hij is sinds augustus vrijgezel maar woonde noodgedwongen samen met zijn ex ivm hun koophuis/zoeken naar wat nieuws. Sinds 6 weken is hij daar uit huis. Het was niet helemaal de bedoeling maar van het een kwam het ander en het is eigenlijk heel erg leuk samen. Nu heeft hij al een paar keer zo'n opmerking gemaakt hoe gek hij is op me en dat hij het fijn zou vindeen als hij kan zeggen dat ik bij hem hoor. Super raar, we hebben het zelfs over kerst en sinterklaas familie verplichtingen gehad
Op een of andere manier voelt het wel helemaal zo maar ik vind het toch ergens ook wel een beetje eng omdat het vaak de laatste jaren of vanuit mij of vanuit de ander niet leuk genoeg was. Ben hier dus niet heel diep op ingegaan maar wel gezegd dat ik het heel leuk vind samen. (Hoezo ik ben niet gewend dat iemand zo gek op me is
). Misschien ook omdat het vanuit hem nog niet zo lang geleden is allemaal dat zijn relatie klaar was. Eigenlijk meer iets waar hij zich druk over zou moeten maken ipv ik haha. Heel gek, ik kan me ook niet herinneren dat het in de laatste jaren zo goed met iemand heeft gevoeld en voor hem heb ik het idee ook wederzijds terwijl ik hem eigenlijk nog maar relatief kort ken.
Nu krijg ik van vriendinnen en familie al een paar keer de vraag of het inmiddels al wat is.
Hoe is dat bij jullie gegaan? Op zich de naam is voor mij niet eens heel belangrijk, ik weet hoe het voelt vanuit beide kanten. Vroeger vroeg je 'verkering' en had je meteen een datum. Maar wat als je volwassen bent.
Sowieso vind ik het leuk om verliefdheidsverhalen te horen haha. Hebben jullie leuke manieren om het definitief te maken en het uit te kunnen gaan spreken naar anderen en na hoe lang daten hebben jullie dit gedaan?
Dit word onze derde kerst samen.
Wij zijn nu dus aan het uitzoeken hoe dit zou kunnen gaan werken