Hallo allemaal al mijn emails van mn Hotmail of outlook tegenwoordig zijn weg help. Op mn telefoon kan ik de nieuwste zien. Hoe kan dit in hemelsnaam. ik word niet lekker geloof ik.
Is dit ook op de computer zo? Als je een app gebruikt komt het misschiem doordat de app alleen de nieuwe berichten die op dat moment binnenkomen opslaat en "download". Ik heb dit ook gehad, maar via de browser op mn mobiel of pc is alles nog te vinden.
franka75
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-15 03:42
hoi op de computer gebruik ik geen app alles is weg op mn telefoon heb ik mn oude adres maar dat kan ik op de computer niet meer openen omdat het veranderd is
franka75
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-15 03:43
JPS schreef:
Oh wat vervelend, ik bewaar ook altijd alles. Heeft Outlook ze niet ergens opgeslagen?
Ik heb geen idee hoe ik daar achter moet komen.
JPS
Geplaatst: 05-11-15 03:54
franka75 schreef:
JPS schreef:
Oh wat vervelend, ik bewaar ook altijd alles. Heeft Outlook ze niet ergens opgeslagen?
Ik heb geen idee hoe ik daar achter moet komen.
Misschien door via je laptop in te loggen op je hotmail. Ik kan me niet voorstellen dat alles weg is. Hooguit dat het door de app op je telefoon niet wordt weergegeven.
franka75
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-15 04:00
op mn telefoon juist wel ik heb een grote computer en daar is mn outlook account helemaal leeg
franka75
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-15 04:01
alleen welkomstmails heb hem zelf niet aangemaakt.
ja hij is overgegaan in outlook had wel een microsoft account aangemaakt had ik ineens een wachtwoord op mn computer krijg ik er ook niet meer af , grrrrrrrr
inochiyo
Geplaatst: 05-11-15 07:22
Dus als je via de webmail inlogt (www.hotmail.com) met je emailadres dat je al jaren gebruikt is ook daar alles weg? Als je mails niet in de map: "verwijderd of prullenbak" staan dan ben je idd alles kwijt. Iets of iemand heeft ze gewist dan, via de webmail wordt niets zomaar verwijderd.