Foto's terug halen Whatsapp

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_sharona_

Foto's terug halen Whatsapp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 23:09

Oke help mij alsjeblieft.

Vanmiddag heb ik een gedeelte van mijn fotos die in mijn telefoongeheugen stonden overgezet naar mijn SD kaart. Echter was toen al mijn media die in mijn whatsapp berichten stonden verdwenen.

Ik zag het probleem nog niet echt want ik dacht dat ze op mijn SD kaart zouden staan. Alleen ze zijn nergens te vinden. Wel wordt er elke nacht een back up gemaakt maar ook deze kan ik niet vinden. Mn telefoon blijkt (voor zover ik kan zien) ook niet gekoppeld met google drive.

Iemand enig idee? Ik zou heel graag mijn foto's terug willen.

Melisjeee

Re: Foto's terug halen Whatsapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:15

Kan je op Whatsapp web? Meestal kan je de foto's ook downloaden op je computer uit de gesprekken. Weet niet of dat ook voor verwijderde foto's geldt. Je moet dan alleen wel hele gesprekken door vrees ik... Een andere oplossing zou ik zo snel niet weten helaas

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 23:24

Bedankt voor de tip. Helaas geeft ie dan ook aan dat de fotos niet meer op mijn telefoon staan.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:30

_sharona_ schreef:
Oke help mij alsjeblieft.

Vanmiddag heb ik een gedeelte van mijn fotos die in mijn telefoongeheugen stonden overgezet naar mijn SD kaart. Echter was toen al mijn media die in mijn whatsapp berichten stonden verdwenen.

Ik zag het probleem nog niet echt want ik dacht dat ze op mijn SD kaart zouden staan. Alleen ze zijn nergens te vinden. Wel wordt er elke nacht een back up gemaakt maar ook deze kan ik niet vinden. Mn telefoon blijkt (voor zover ik kan zien) ook niet gekoppeld met google drive.

Iemand enig idee? Ik zou heel graag mijn foto's terug willen.

Is je telefoon wel gekoppeld aan Google+ ? https://photos.google.com/

Want dat kan ik je wel aanraden.

Heb je je telefoon al even aan de pc gehangen en toen gezocht om de foto's? Of de SD-kaart gekoppeld aan de pc?

Mapje van foto's heet waarschijnlijk DCIM

succes

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 23:33

Ik dacht dat ie wel gekoppeld was aan google+ maar kan er niks vinden dus blijkbaar niet.

Het "probleem"is dat ik via de computer mappen van mn telefoon gekopieerd heb naar de SD kaart. Op de pc kan ik m ook niet meer vinden. Ik baal.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:36

Misschien een file manager app installeren? Hier heb ik veel verwijderde bestanden weer mee teruggevonden

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 23:39

Weet je misschien welke app? Ik heb net Backup for whatsapp geiinstalleerd.. nog zonder resultaat.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:39

LZP -> HTT

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 00:02

File manager heet ie ook echt :P

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 00:07

Had hem gevonden inderdaad, sorry.
Ik zie erg veel foto's maar niet diegene waar ik naar opzoek ben. Denk dat ik mezelf er maar bij moet neerleggen. Had nog 1 optie gevonden via google, die nog maar even proberen.

Bedankt!