Samsung s5 scherm kapot.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janiniie

Samsung s5 scherm kapot.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 17:31

Heeyheey

Het schermpje van mn telefoon is te barsten gevallen, nu ben ik aan t kijken hoe duur het is om het te vervangen voor galaxy s5 maar de prijzen zijn schrikbarend hoog.

Nu schijn je dit ook zelf te kunnen doen heeft iemand hier ervaring mee toevallig?

Of weet iemand een aderes waar dit geen 160 euro kost.

Ik realiseer me dat ik hem beter had kunnen verzekeren. Ga ik hier na dus ook zeker doen.

Groetjes janine

desi92

Re: Samsung s5 scherm kapot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:37

Ik heb toen een groot deel via inboedel verzekering teruggekregen.
Zorg wel dat je het via Samsung zelf laat doen anders vervalt namelijk je garantie. Zelf meegemaakt met mn s4 die kon ik daarna weggooien omdat ik geen garantie meer had doordat ik het niwt via Samsung zelf heb laten doen

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 23:06

Ik heb met mijn S4 mini hetzelfde gehad...mijn vriend en zijn broer hebben zelf en scherm erop gemaakt maar het is echt prutswerk, ontzettend lastig om te doen en het werkte daarna een stuk minder goed en nu 5 maanden later werkt hij steeds slechter, nu moet er echt een nieuwe komen.

Als je hem echt gemaakt wil zou ik toch voor professionele weg gaan.

Inboedelverzekering kun je proberen of reisverzekering? (mits je onderweg was natuurlijk..) Daar kon ik hem toen wel deels declareren, maar alsnog niet gedaan omdat mijn toestel verder ook niet goed werkte