Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

), maar mario party vind ik weer een spel dat 3X niks is in je eentje, maar super leuk om met meerdere te doen. 
Saaams schreef:Ik heb een paarden jockeyspel. Gekocht maar toen ging de wii de deur uit. Pb maar voor meer info.
puppy1128 schreef:De sims heb ik alleen sims 2 huisdieren van.. Man man man.. Ik wist maar niet hoe je dat moest spelen
Zoek je vooral spellen voro in je eentje of voor samen? (of spellen die beide kunnen).
Mario kart vind ik leuk om met meerdere te doen, maar ook in mijn eentje (nouja, tot ik het te vaak speelde dan), maar mario party vind ik weer een spel dat 3X niks is in je eentje, maar super leuk om met meerdere te doen.
Heb ook een Zelda spel, enorm leuk.. Na een aantal jaar nog niet uitgespeeld..

); dingen slopen, in elkaar toveren, verzamelen, puzzelen, en een leuke vorm van rondrennen en actie zonder dat je constant moet wegduiken/schieten/doodgaan
puppy1128 schreef:https://www.youtube.com/watch?v=N0NFA6G3r9o
als ik dit zie dan zou ik zelf niet voor my horse and me gaan
Hij verteld het wel leuk
Tessa_1 schreef:Lego Harry Potter years 1-4 (& daarna 5-7); dingen slopen, in elkaar toveren, verzamelen, puzzelen, en een leuke vorm van rondrennen en actie zonder dat je constant moet wegduiken/schieten/doodgaan
![]()
[ Video ]
Je hebt ook Lego spellen van veel andere dingen (o.a. Lord of the Rings, Pirates en Star Wars), maar de combinatie van Lego met de Harry Potter magie is wel echt het geweldigst.