Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ze hadden ook een deel 2e hands volgens mij, of opgekocht van andere winkels? Iig die banken en meubels kon je gelijk al meenemen/laten bezorgen volgens mij

Smudge schreef:xManon_ schreef:Ben je al eens bij Ikea wezen kijken? Ze hebben niet alleen de studentenbankjes maar ook echt gewoon kwalitatief goede hoor!
Ben vaak bij Ikea geweest toen ik nog op kamers woonde, maar vind de bankstellen van Ikea echt niets, sorry.
ik heb verder geen tips voor je helaas. Smudge schreef:We zijn al enige tijd op zoek naar een nieuwe hoekbank, maar de meeste winkels hebben zo'n lange levertijd.
Zo wilden we bij Goossens bestellen, 8 weken stond op de website. Naar de winkel gegaan, levertijd bleek toch wat langer, ruim 18 weken.
Zelfde bij Eijerkamp, bank zou na 6 weken geleverd kunnen worden, maar bleek toch ruim 12 weken te gaan duren.
Waar kunnen we een bank vinden van goede kwaliteit (Geen Ikea / Leenbakker etc), die wel binnen uiterlijk 7 weken geleverd kan worden?
Wellicht zijn er nog een heleboel meubelzaken waar ik nog nooit van gehoord heb en waar we onze bank kunnen bestellen.

Aangevuld met flink wat kussens. 
Collie2008 schreef:2de hands van marktplaats? Echt je staat versteld van de mooie banken die te koop staan vaak wegens samenwonen etc van soms nog geen jaar oud, dure design banken voor de prijs van een nieuwe Leenbakker![]()
Ik koop nooit meer nieuw

Stacey schreef:Ik zou het persoonlijk ook zonde vinden om de keuze van je bank af te laten hangen van de levertijd. Heb je nu helemaal niks om op de te zitten dan? Kun je niet tijdelijk ergens op zitten in afwachting van je bank? Wij hadden een levertijd van 'slechts' 7 weken op onze bank en hebben in de tussentijd op een soort veredelde poef gezeten.Aangevuld met flink wat kussens.

Hij wil het liefst ook gelijk zijn bestelde spullen binnen hebben. Wij hadden gekeken bij Woonboulevard Poortvliet, want daar stond de betreffende bank als showroom model. Vonden hem heerlijk zitten, maar zij hadden een levertermijn van 12 weken. Vervolgens op internet rondgekeken waar hij het snelste leverbaar zou zijn en daar besteld.
Toch nog 5 weken winst.

Stacey schreef:Je klinkt exact als mijn vriend SmudgeHij wil het liefst ook gelijk zijn bestelde spullen binnen hebben. Wij hadden gekeken bij Woonboulevard Poortvliet, want daar stond de betreffende bank als showroom model. Vonden hem heerlijk zitten, maar zij hadden een levertermijn van 12 weken. Vervolgens op internet rondgekeken waar hij het snelste leverbaar zou zijn en daar besteld.
Toch nog 5 weken winst.

Smudge schreef:We zijn op zoek naar een niet-strakke bank. Echt een bank waar je lekker in kunt ploffen.
Hebben nu een strakke bank en hoewel hij niet verkeerd zit, vind ik hem niet zo gezellig.
Hij nodigt niet echt uit om op te thee-leuten met een goed boek, zeg maar.