Laarzen met smalle schacht.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kana

Laarzen met smalle schacht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-15 11:36

Dag! :D

Jaren lang draag ik al geen laarzen meer omdat ik hele dunne benen heb. Laarzen uit standaard winkels sluiten nooit aan en slobberen enorm. Geen gezicht vind ik zelf!

Gisteravond kwam ik prachtige overknee laarzen tegen en tegen beter weten in toch gepast. Het gedeelte wat boven je knie moet blijven hangen zakte tijden het lopen naar mijn kuiten. :+

Ik zoek modieuze laarzen voor vrouwen met slanke benen. Iemand enig idee welke (web)winkel dit heeft voor een normale prijs? Er zijn in sommige bekende winkels wel een aantal laarzen te vinden voor slanke benen maar dat zijn meteen hele saaie oud bollige kantoor modellen.

Als ik naar mijn benen kijk, vind ik ze er niet heel afwijkend uit zien :D . Dus er zijn vast meer mensen met dit laarsjes probleem.

edit/
http://www.tedandmuffy.com/nl/dameslaar ... 60_color=4
Dit vind ik bijvoorbeeld prachtig maar voor dat geld ga ik liever op stedentrip.

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 11:51

Zelfde probleem hier. Met voetmaat 39/40 en kuitmaat 32/33 altijd een probleem met confectielaarzen. Paar jaar geleden werd ik getipt om eens bij http://www.duoboots.nl te kijken omdat je daar voetmaat en kuitmaat los van elkaar kon bestellen. Was overigens niet echt goedkoop maar heb jaren met mijn laarzen gedaan.

Geen idee of ze nu nog bestaan (zal zo even kijken of de link werkt) maar anders is er wellicht een andere bokker die een soortgelijke site kent.

Edit: zie dat het Ted and Muffy is geworden....

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:31

Ik heb 3 paar laarzen van Ted&Muffy, toen nog Duoboots. Sluiten mooi aan maar ik vind ze inmiddels veel te duur geworden. Zo goed is de kwaliteit en pasvorm ook weer niet. Helaas wel één van de weinige opties voor vrouwen met dunne pootjes.

Kijk ook eens bij Monfrance op de website, hebben ook vaak modellen voor slanke kuiten.

_mexx_lady_

Re: Laarzen met smalle schacht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 20:53

Geen idee misschien zeg ik nu iets heel raars maar kan je de schacht door een schoenmaker laten innemen?
Weet niet of dat flatteus blijft voor het model schoen..?

Desiree

Re: Laarzen met smalle schacht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 20:57

Ik heb ook dunne kuiten, maar mijn zwarte rijlaarzen kan ik niet meer aan omdat mijn voorvoet artrose heeft en wat breder geworden is. Ik kan helemaal geen rijlaarzen meer aan daardoor.