Ik zit nu in het tweede jaar van mijn studie, mijn propedeuse heb ik niet behaald. Heb de eerste twee tentamens van periode 1 helaas niet gehaald dus die moet ik deze periode herkansen (over 2 weken ongeveer). Ik heb in totaal 54 EC's gehaald en moest er 60 hebben. De tentamens die ik niet gehaald heb waren vorig jaar beide 3 EC's waard.
Nu is er dit jaar van alles verandert, zo is het ene tentamen ineens een openboektoets maar nog wel 3 EC's waard en het andere tentamen is een heel klein beetje vermindert in hoeveelheid stof maar nu ineens nog maar 2 EC's waard...
Ik heb de desbetreffende docent van dat vak al gemaild (een aantal weken geleden) en die zou er nog op terug komen, wat zoals je kan raden niet gebeurd is.
Gister mijn SLB'er gemaild en die het probleem uitgelegd, want mocht ik deze twee tentamens halen dan mis ik dus alsnog 1 EC maar heb in principe alle P-vakken gehaald..
Vertelt ze me net in haar mail dat ze het zelf ook niet weet en de mail heeft doorgestuurd naar de coördinator van jaar 1.. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje schandalig en neem aan dat ik niet nog een extra opdracht moet uitvoeren oid..
Wie heeft dit ook gehad? Geen P is einde opleiding..
Ik heb hetzelfde gehad en ik kreeg telkens een apart tentamen.